Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem

#150
Thats what I mean !   (Very mean :)

....
"mijn" theoloog daar in Leuven is bijzonder goed in pinten pakken. (hij doet dat ook met zijn studenten, ahum)
t'is maar dat ik in leuven niet veel volk ken dat niet goed is in pinten pakken...   :rollol:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Ja, tegenwoordig zijn vloeken gewoon in het taalgebruik verweven. Mijn man gebruikt het gvd ook te pas en te onpas. Gewoon om kracht bij te zetten. Bijvoorbeeld: het is gvd nog mooi weer geworden!
Nou, ik vind dan, dat die gvd daar echt niet op z'n plaats is, maar hij vindt van wel. Afleren lukt allang niet meer. Al die jaren, dat ik het heb geprobeerd, waren vergeefse moeite. :-[

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Dat vind ik dan weer geen vloeken. Vloeken heeft voor mij met God te maken.
Wat jij doet, zijn gewoon wat krachttermen. ;D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Maar neen, vloeken heeft niet met God te maken.
Vloeken heeft te maken met 'Ver-vloeken' ,  een rituele daad van woordelijke afwijzing tot en met vernietiging, zeg maar.
Een vervloeking kan uitgesproken worden met de allerdeftigste woorden, in stadhuislatijn.
En het is een ver-vloeking via de intentie.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Tsja, ik ben nog steeds op zoek naar die woorden waar mij je heel netjes iemand af kan kraken. In de zin dat je zegt van goh, ik vind u echt heel.. gesofistikeerd ofzo. Niemand die weet wat het betekent, maar jij wel. En jij weet dat het niet lief is. Heb jij je zegje gedaan en die ander is er waarschijnlijk nog blij mee ook. Ik weet alleen niet welk woord ik daarvoor kan gebruiken. Er zijn wel van die woorden trouwens. Vind ik eigenlijk typisch iets voor Willem om dat te weten. Haha!

Willem

#157
ohhh
bijna niemand vervloekt nog, want je moet dat eerst geloven !  :)
Iemand afkraken, das wat anders. Das tussen jij-en-hij
Iemand vervloeken kan best zonder dat ie er bij is, t'is "magie"..
Misschien omdat dat allemaal niet meer van tel is, dat vloeken "IN" is, als gewoon woordgebruik
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Inderdaad.. vloeken is 'in'. BAH !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Maar onder de douche MAG het, hé Peter !!!!     >:D :rollol:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ja, net als heel hard zingen.. Dat weergalmt zo mooi !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Een  hééééééééééééééééééééééééél  vloekend kasteel !  In dissonanten !   :rollol:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Nou vooruit dan maar. Onder de douche mag het ook van mij. Maar verder nergens, hoor. :D