Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

Ik zag het net op het nieuws inderdaad :schater:

Toch ook wel een gek corona ding, dat je op het nieuws de openingstijden van de horeca van omliggende landen hoort :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

soulmining

Haha ja het zijn bizarre tijden. 😁 Ik hoop niet dat we binnenkort ook weer in lockdown gaan omdat ze willen tegengaan dat half Nederland hier zit te feesten  :D

Hilde

Hoi!

De Queer aan Zee Nieuwjaars Meetup gaat door zaterdag 29 januari! Je treft ons vanaf 16.00 uur in Café De Prael in Den Haag. Daar is wel een geldige coronacheck verplicht.  :)

Je vindt alle info op onze website: https://queeraanzee.wordpress.com/2022/01/09/queer-aan-zee-nieuwjaars-meetup-zaterdag-29-januari/

Hartelijke groet en misschien tot daar?

AceVentura

Ik had de versoepelingen niet zo verwacht dus ik heb andere plannen gemaakt voor morgenavond :(

Voor wie wel gaat: Heel veel plezier :cheerleader:
Voor wie nog twijfelt: Gewoon doen! :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ook ik had eerlijk gezegd geen versoepelingen verwacht. Ik stond al in de startblokken om 'gecanceld' te gaan typen. Maar nee, we kunnen toch!  :cake:

Aceventura, zet dan maar de eerstvolgende Queer aan Zee meetup van 26 februari in jouw agenda!  :cheerleader:

https://queeraanzee.wordpress.com/2022/01/09/queer-aan-zee-meetup-zaterdag-26-februari/

PallaS.


PallaS.

Ik heb wat vertraging, maar ik ben wel van plan om te komen :)

AceVentura

En hebben jullie een fijne borrel gehad?

Hopelijk tot ziens bij de februari-borrel :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

De Queer aan Zee Meetup in januari was een hele prettige. In totaal waren er 15 bezoekers, verspreid tussen 16.00 en 20.00 uur. Hele verschillende mensen, maar wat een geanimeerde gesprekken weer.  :-*

Queer aan Zee is voor mij ook een hele relaxte plek waar ik weer eens lekker kan lachen. Door de coronamaatregelen zie ik zelf beduidend minder mensen. Dus ad rem zijn, grapjes maken, het kan weer en wel daar.  ;D

De agenda is weer bijgewerkt. Misschien is het buitenevent op zaterdag 2 juli wel iets om meerdere mensen van AVEN voor te vragen. Dat is namelijk overdag.
  :cheerleader:

AceVentura

Helemaal eens dat QaZ een heerlijke ontspannen plek is waar veel kan en mag :cheerleader:

Buitenevenement klinkt goed ;), ik ben benieuwd wat het gaat worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eline.

Hoi ik ben er zaterdag bij de 26e. Komen er nog meer mensen van het forum? Het wordt mijn eerste keer dus ik ga maar eens ervaren hoe het is! ;D

AceVentura

Ik heb een domme fout gemaakt :banghead:

Daardoor moet ik dit weekend werken. Ze hadden me netjes vooraf al gevraagd of dit weekend me goed uit kwam, en ik ben gewoon totaal vergeten dat ik weer rekening moet houden met QaZ :78:

Mocht het meezitten dan kom ik nog wel even langs, ik ben alleen bang dat het niet mee gaat zitten :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Citaat van: Eline. op februari 24, 2022, 10:21:10 PM
Hoi ik ben er zaterdag bij de 26e. Komen er nog meer mensen van het forum? Het wordt mijn eerste keer dus ik ga maar eens ervaren hoe het is! ;D

Ik ben er wel van plan bij te zijn :D

Hilde

Voor de plek met groot hartelijk welkom voor -ook- aseksuele mensen :cake: in Den Haag is er Queer aan Zee. Ik zelf ben er zaterdag 26 maart niet bij, maar voor wie wil, voel je welkom! Je vindt die leuke mensen vanaf 16.00 uur in café De Prael, Esperantoplein 20 in Den Haag.  :cheerleader:

Verder lezen: https://queeraanzee.wordpress.com/2022/03/19/queer-aan-zee-meetup-zaterdag-26-maart-2/

AceVentura

#284
 :cheerleader: gezellig :cheerleader:

Ik hoop dat ik er deze keer bij kan zijn (ik heb er al te veel gemist :78:). Helaas moet ik wel nog even wachten tot wat laatste covid-symptomen weg zijn voordat ik weer (grote) groepen ga opzoeken.

* AceVentura spreekt zijn immuunsysteem nog eens streng toe: Zorg dat je zaterdag klaar bent :flic:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler