Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie wil er op tv praten over aseksualiteit?

Gestart door saskia, maart 26, 2006, 07:06:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

saskia

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al weten ben ik bezig met het (her)schrijven van een artikel over aseksualiteit voor de website www.dejongejournalist.nl.

Ik werk ook bij 'Tv & Co', een regionale zender voor West Brabant. De presentator van het programma 'weekend' hoorde over het artikel en zou het heel erg interessant vinden als er iemand in het programma wat zou kunnen vertellen over aseksualiteit.

Vanuit de studio van TV&Co in Breda wordt iedere zaterdagochtend een allesomvattende talkshow opgenomen met Joep Schreuder. Afgewisseld met reportages vanuit de regio over alles wat met lifestyle te maken heeft, ontvangt TV&Co gasten die er toe doen. Joep Schreuder maakt ook programma's bij de NOS voor studio sport. Voor een indruk van het programma en de zender kan je kijken op www.tvenco.nl.

Verwacht wordt dat er zeker nog gasten nodig zijn op zaterdag 9 april a.s. Het programma wordt tussen half 11 en half 12 opgenomen, je dient vanaf 10 uur aanwezig te zijn i.v.m. make-up, geluid etc.

Het zou een uitgelezen kans voor jullie kunnen zijn om meer bekendheid voor aseksualiteit kunnen krijgen. Dus: als je in de buurt van Brabant woont en je wilt zaterdag 9 april wat vertellen over aseksualiteit op tv , laat dan een berichtje achter in dit topic, je kan me uiteraard ook een privé berichtje sturen.

Alvast bedankt voor de moeite en hopelijk tot ziens!

Gr Saskia, medewerker van het programma 'Weekend'


theruudstar

Heel mooi dat het op TV komt! :klap: Jammer genoeg kan ik je niet verder helpen, ik heb 't m'n ouders nog niet verteld, en dat ze het dan op tv moeten zien...

Ereinion

Ik woon niet in Brabant en het lijkt me doodeng. Maar wel een superkans. Dus als er zich niemand aanmeldt wil ik het wel overwegen. Maar dan liever wel met nog iemand er bij.

Bedankt Saskia, voor alle aandacht die je aan aseksualiteit besteedt en regelt!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

t Is echt geweldig dat je er zo mee bezig bent Saskia, maar sorry, dat zie ik mezelf nog niet doen...... :-\

ChibiFirli

Lijkt me inderdaad doodeng ;D.

Onmiddelijk ff een klein vraagje... Wanneer wordt het ongeveer uitgezonden? (ik ben nu niet zo gericht op plots veel aandacht te krijgen en zo >_>, maar toevallig, vertrek ik september voor zo'n 6 maanden naar't buitenland, dus kannek voor even alle aandacht ontwijken :D).

Ik woon natuurlijk ook niet echt bij de deur, naja, 70km ofzo? Denk ik. In ieder geval, ik gok dat gezien het regionale tv is, dat er in mijn buurt niemand de kans gaat hebben het te bekijken. Dus ik zit wel ff veilig voor dat die informatie doorsijpelt :P.

Erm, ik ga het eerst ff bespreken met wat vrienden ^_^.
<_<
En ik wil het ook wel gewoon samen doen met Ereinion (als je er niets mee inzit ;)), dan zijn we lekker niet alleen :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

saskia

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eerst even de vraag van ChibiFirli beantwoorden:
Citaat van: ChibiFirli op maart 27, 2006, 02:15:24 PM
Lijkt me inderdaad doodeng ;D.

Onmiddellijk ff een klein vraagje... Wanneer wordt het ongeveer uitgezonden? (ik ben nu niet zo gericht op plots veel aandacht te krijgen en zo >_>, maar toevallig, vertrek ik september voor zo'n 6 maanden naar't buitenland, dus kannek voor even alle aandacht ontwijken :D).


En ik wil het ook wel gewoon samen doen met Ereinion (als je er niets mee inzit ;)), dan zijn we lekker niet alleen :P.

Het programma wordt meteen dezelfde avond uitgezonden en de dag erop herhaald. Dat betekend dus dat het op 9 en 10 april te zien is.
Verder is het prima als jullie met z'n tweeën komen hoor, dat is inderdaad ook prettiger voor jullie zelf. Wel leuk trouwens dat je 6 maanden naar het buitenland gaat!  ;D

Daarnaast lijken de opnames inderdaad doodeng, al die camera?s om je heen enzo, maar het valt reuze mee hoor. Je zit eigenlijk gewoon op een bank met iemand te praten, alleen staan er nu drie camera's omheen. Je echt rare dingen van de zenuwen gaat zeggen, dan kan shot opnieuw worden opgenomen en daarnaast kan er ook nog in het programma geknipt worden (maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd want het gaat altijd goed). Sommige gasten zijn van tevoren redelijk zenuwachtig maar iedereen vind het achteraf enorm meevallen, het lijkt écht veel enger dan het is. Daarnaast worden de vragen van tevoren even met je doorgenomen, dus je staat niet voor verassingen tijdens de uitzending.

Ik vind het trouwens wel super moedig dat jullie op tv je verhaal durven te doen. Aseksualiteit is natuurlijk nog een vrij onbekend onderwerp dus het is lastig om dat goed uit te leggen. :klap: :afro:. petje af!

Ik hoor nog wel of jullie kunnen komen of niet. Als er andere mensen zijn die het ook wel leuk vinden om wat over aseksualiteit op tv te vertellen, dan kan dat natuurlijk.

Gr Saskia

Ereinion

Citaat van: saskia op maart 28, 2006, 10:45:00 AM
Je zit eigenlijk gewoon op een bank met iemand te praten, alleen staan er nu drie camera's omheen.

Haha, dat klinkt erg geruststellend  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Tof hoor als jullie dat gaan doen Ereinion en Chibi!  :klap:
Ik zie het mezelf nog niet zo gauw doen, alleen al omdat ik hetzelfde "probleem" heb als ThirdMagus...

Trouwens Chibi, nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd waar je dan heen gaat en ga je voor je studie?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Hush, hush :D

Ik moet het eerst nog toch een beetje bespreken... en ff kijken hoe ik er moet raken ;D (kheb rijbewijs noch auto ;D). En toch maar is vragen aan Ereinion of ze mee wil ^_^. *vraagt: Wil je mee? ;D*

Jovi: ik ga naar Duitsland (kreeg ik het makkelijkst gedaan van men ouders :P), Braunschweig, voor men studies. Naja, gewoon ff daar een stuk van men thesis gaan afleggen ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Citaat van: ChibiFirli op maart 28, 2006, 11:32:59 PM
En toch maar is vragen aan Ereinion of ze mee wil ^_^. *vraagt: Wil je mee? ;D*

Ja, ik wil het wel doen *help*. Maar ik heb ook een probleem om er te komen. Ik heb Saskia daarover al gevraagd, want ik heb geen geld om met de trein naar Breda te reizen. Wel gaaf dat je het ook overweegt, want alleen zou ik het nog enger vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Inderdaad, het lijkt vrij duur reizen te zijn >_>. Kweet niet wat het voor jou, ik zou iets van een 25 euro kwijt zijn  :-\. Dat is dus 2 weken eten ;D.

Naja, maar zoals gezegd, betrek ik er ook vrienden bij en zo en mogelijk willen ze me wel tot daar brengen ^_^ (afhankelijk van het feit dat ze de auto van hun ouders mogen lenen ^_^). Dat weet ik normaal morgen ergens (toch voor 1 persoon).

En de mensen die ik ken zijn lekker opmerkzaam :D. Zaterdag 9 april is er niet dit jaar :-X. 9 april is namelijk een zondag *dramatische muziek speelt op de achtergrond :D*. Dus is het nu zaterdag 8 april, of zondag 9 april?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

 ;D En anders moeten we een paar jaartjes wachten, ofzo. Misschien heb ik dan zelfs mijn rijbewijs al, haha.
Nu ben ik 37.- kwijt  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op maart 29, 2006, 04:15:24 PM
;D En anders moeten we een paar jaartjes wachten, ofzo. Misschien heb ik dan zelfs mijn rijbewijs al, haha.
Nu ben ik 37.- kwijt  :-\
eck >_<

erm...
we richten het sponsor-Ereinion-fonds op? ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje


Ereinion

He, Knoddepropje, heb je die dag wat te doen? Anders kom ik na de tijd even bij je langs als het allemaal doorgaat. Ga ik tenminste niet alleen voor het programma naar Breda!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.