Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA.!

Gestart door lindamagazine, december 13, 2007, 02:00:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

ik wou dat ik het gefilmd had,haha

Ereinion

Hé, ik kreeg vandaag de foto in de bus. Had er eigenlijk al op gerekend dat ik hem niet meer zou krijgen.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Sismo

* Sismo is jaloers!  ;)
Kreeg jij een afdruk? Ik kreeg ze via de mail, maar helaas zo'n klein bestand dat ik er niks mee kan.... :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Ienepien

Terug mailen, dan, dat je er niks mee kan? :-\

Sismo

Het is intussen al zo'n poos geleden, ik denk niet dat ze die foto's nog heeft....en ach...zo belangrijk is 't ook weer niet (mijn ouders krijgen dan wel een andere foto voor op de schoorsteenmantel  ;D ).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :D

Dat is wel jammer, Sismo. Ik denk dat het aan het tijdschrift lag. De Linda had alles supergoed geregeld, ik zal je niet verder jaloers maken.  ;)
Kun je de foto uit het tijdschrift niet inscannen? Dan heb je een goede kwaliteit foto, want het was toch ook op a4 formaat?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

wheeeeeeeeeeee en ikke helemaal geeneens een foto hebben gehad van mijn stand in!!!
raar he?
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(het blad overigens ook niet gehad van hun,maar dit terzijde)

Sismo

Het blad ook niet? Dat is wel vreemd, je hebt toch meegewerkt!

En die foto inscannen....wordt niet al te best van kwaliteit denk ik?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Genosse2

hello  :wave:

fotos  ???

from the Linda  ???
good luck ,Frank
--------------------------------------------------------------------
live you life

Sismo

Yes! Photo's, Ereinion had a photoshoot for the Linda. Didn't you see them in the magazine?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

Citaat van: Sismo op maart 29, 2008, 09:53:59 AM
Het blad ook niet? Dat is wel vreemd, je hebt toch meegewerkt!

En die foto inscannen....wordt niet al te best van kwaliteit denk ik?

nee het blad heb ik zelf gekocht, maakt niet uit hoor,maar is toch een beeeeetje jammer......
die foto is van mijn stand in ,dus die zal ik maar niet inlijsten,haha wel een mooie achterkant overigens van haar,hihi

Sismo

Hihi, dat snapte ik, ik bedoelde mijn foto van in de Psych. Magazine!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-