Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA.!

Gestart door lindamagazine, december 13, 2007, 02:00:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

Citaat van: Sismo op maart 29, 2008, 10:01:19 AM
Hihi, dat snapte ik, ik bedoelde mijn foto van in de Psych. Magazine!

ohhh amai  haha ik is blond he?kwartje viel niet,haha

Ereinion

Wat raar dat jij geen blad hebt gekregen. Had de Linda toch niet alles goed geregeld...

Gewoon uitproberen of dat scannen lukt! Zolang je de afbeelding niet groter wilt maken, maar kleiner zal het wel meevallen met de kwaliteit.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat is waar, alleen heb ik geen scanner  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

ikke dus wel,maar het wil niet,grrrrrr
ik ga er morgen eens rustig de tijd voor nemen, het ZAL me lukken,haha

Ienepien


pinky

Je, de aanouder wint zeggen ze, dussuh...

petra1963

Alleen heeft deze dag een uur minder vanwege de zomertijd.. Ja, zo maar zomertijd....
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Dus nou kan de zon komen?

Sismo

JAH! (hier regent het.... :( )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Hier regende het vanochtend, vanmiddag, en nu nog steeds... BAH !  :geezer:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En hier was het de hele middag zonnig. :P

pinky

Ja hier ook en lekker 14 graden...hmmm...

Cobi

Mijn dochter heeft in de "Linda" gestaan met een interview en een foto. Zij is ook een non-libidoist.
Ze heeft wel een vriend die er geen probleem van maakt.

Ze is benaderd door de IKON, maar het gaat niet door omdat die omroep het een té beladen
onderwerp vindt. Het schijnt dat non-libidoisme een nog groter taboe is dan homofilie.

Ik heb zelden of nooit een vrouw gesproken (en dat zijn er heel wat) die seks leuk
vonden. Ze zagen het als een verplichting.
Zelf was ik er ook niet happig op.  ;) Maar als je graag kinderen wilt dan kom je er
niet onderuit. :-\

Ienepien

Nog even een  :klap: voor je dochter. :wave:

Cobi

Dankjewel Ienepien! Ik zal het mijn dochter vertellen.