Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

[AFGELAST] Picknickmeet Leeuwarden: Zondag 18 september

Gestart door Dark_Lord_, juli 31, 2016, 04:05:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fluffels

Ik woon de hele maand September nog in Drachten! :P
Less is more.

Dark_Lord_

Wat toevallig. Ik woon de hele maand september ook nog in Drachten. (en die maand daarna ook en die daarna ook en ook die daarop volgt etc.)

Als deze meet doorgaat laat ik je nog wel weten of het mij gelukt is om een auto te regelen.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Fluffels

Ik verhuis begin oktober naar een kleiner dorpje, vandaar specifiek september  :schater:
Less is more.

I.

Ziet er interessant uit! Ik ben helaas verhinderd vanwege buitenlandse activiteiten, maar veel plezier :)

Fluffels

Helaas zal ik niet meer kunnen :( Vanwege een aankomende verhuizing heb ik andere plannen moeten maken die dag. Dus mij kun je weer van de lijst halen.
Less is more.

Dark_Lord_

Bij deze cancel ik deze meet dan. De enige andere deelnemer, Edewecht, heeft zich ook maar onder voorbehoud aangemeld, waardoor er te weinig animo is om hier een daadwerkelijke meet van te maken.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Edewecht

Jammer! Terwijl er in het noorden toch best wat aces zijn...  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dark_Lord_

Tja, ik kan hem nogmaals een maand verzetten, maar dan zitten we al goed en wel in de herfst, met alle bijbehorende weersomstandigheden.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B