Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem

Vaan waar die gekke opdracht "mensen uit je eigen straat" ? Zijn die anders !??   :o
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

De opdracht is "Je eigen straat" Ik moet het meest kenmerkende van mijn straat fotograferen en  ik heb zelf gekozen voor de mensen die er wonen, dat vind ik typerend voor de straat, veel verscheidenheid aan mensen, verschillende culturen en types.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ahaaaaaaaaaaaaaa !
::)
Ik moet terugdenken aan iemand van de buren, vroeger, die ook fotografie studeerde. Zij had op een dag de opdracht "mensen in hun natuurlijke werkomgeving" te fotograferen. Ik ben toen ook gekiekt, en dan ik samen met mijn vriendin (maar dat was niet meer voor het schoolwerk) en toen tilde mijn vriendin me op! Zo staan we op die foto van toen!
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Zo was mijn vriendin gewoon, ten voete uit ..   :D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Jammer, dat je haar niet meer hebt. :78: :knuffel:

Ereinion

Maar wel een mooie herinnering.

Sismo, dat vond ik ook altijd het lastigste, andere mensen fotograferen, helemaal als ze moeten poseren. Knap dat je er al een aantal hebt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En op den duur vind je toch ook wel steun in de mooie herinneringen.. Dat is althans mijn ervaring...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Alleen herinneringen blijven............
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

Daar ben ik ook trots op! Ja, ik denk wel dat je een kanjer ben! (bij de weg, ben een complimentenoffensief begonnen tegen je! MuHahaha! Zal je leren negatief over jezelf te denken! Puh!  ;))

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?