Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wat is je liefdestaal?

Gestart door myra, juli 05, 2006, 10:01:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

een interessante quiz.

http://www.greaterquest.com/LoveLanguages.asp

mijn resultaten :

My love language
Score Love Language
9 Words of Affirmation
8 Quality Time
2 Receiving of Gifts
8 Acts of Service
3 Physical Touch


er blijkt tenminste uit dat ik geen materialist ben  ;D



Zonnekind

3  Words of Affirmation 
10  Quality Time 
2  Receiving of Gifts 
6  Acts of Service 
9  Physical Touch 

Ik vond wel dat alle vragen te maken hadden met die cadeautjes... Het was bijna altijd kiezen tussen: het cadeautje of lieve woordjes of een knuffel. Volgens de test vind ik een knuffel dus belangrijker dan woorden wat wil zeggen dat ik vandaag gewoon een goede dag heb :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ben ik gek, of staan er steeds dezelfde vragen in?

Mijn uitslag:
Score       Love Language
   6    Words of Affirmation
   10    Quality Time
   5    Receiving of Gifts
   4    Acts of Service
   5    Physical Touch

Of het klopt, daar ben ik niet zo zeker van, maar ik vind het wel een mooi rijtje!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik had ook het gevoel dat het dezelfde vragen waren. Ik denk dat ze alleen telkens anders verwoord werden.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

Score  Love Language 
   7  Words of Affirmation 
   11  Quality Time 
   2  Receiving of Gifts 
   4  Acts of Service 
   6  Physical Touch 

Jaa, dat had ik ook, maar bij mij heeftie wel gelijk! Ik heb een hekel aan cadeautjes ontvangen, dat voelt zo als afkopen en van die jongens die alles voor mij gaan doen enzo, daar moet ik ook niets van hebben, dat kan ik zelf ook allemaal wel!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Niet echt een zeer doordachte test, maar ik heb hem ook maar even gedaan  ;D

  8  Words of Affirmation 
   7  Quality Time 
   3  Receiving of Gifts 
   7  Acts of Service 
   5  Physical Touch 

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: littlefanny op juli 07, 2006, 01:21:49 PM
Ik heb een hekel aan cadeautjes ontvangen, dat voelt zo als afkopen en van die jongens die alles voor mij gaan doen enzo, daar moet ik ook niets van hebben, dat kan ik zelf ook allemaal wel!

;D Ja, dat is ook zo. Toch vind ik het wel fijn om af en toe iets te krijgen, iets speciaals wat ik niet had verwacht. Of dat wanneer ik moe ben dat mijn vriend me een kopje thee komt brengen. Maar dat komt ook omdat we elkaar door en door kennen. Hij weet dat ik het allemaal zelf ook wel kan.
Een kleine afdwaling; op mijn werk vind ik het vreselijk als iemand bijvoorbeeld alles voor me draagt, zodat ik er met lege handen achteraan loop. Alsof dat meisje in het rokje het niet zelf kan. Liever loop ik met onder mijn ene arm een ladder en in de andere hand een stapel borden die opgehangen moet worden en dan een mannelijke collega met één stangetje achter me aan.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat gevoel ken ik ook wel!
Ik ben ook erg radicaal wat zogenaamde galantheid betreft. Natuurlijk mag een man best de deur voor mij open houden als hij er toevallig eerder is dan ik, maar zo gauw mannen helemaal hun best gaan doen om er voor mij te zijn om hem open te kunnen houden...dat vind ik eerder beledigend. Net als iemand die de stoel voor je wil aanschuiven als je gaat zitten. Dan heb ik echt zin om te roepen: Hallo, ik ben een vrouw, geen invalide!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Toch vind ik het een heerlijke combinatie dat je je eigen sterke zelf kan zijn maar toch kan aanvaarden dat je hulp nodig hebt. Maar dat die persoon dan wel weet dat die hulp alleen op een klein vlak geldt en dat het niet betekend dat je overal hulp bij nodig hebt. Het zorgzame voor elkaar vind ik wel heel belangrijk.

(Ik heb weer eens het gevoel dat ik mezelf totaal niet duidelijk maak  :-\ )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Ik begrijp ook heel goed wat je bedoelt, Ereinion. Ik probeer ook zo zelfstandig mogelijk te functioneren, maar heb af en toe best wel eens wat zorgzaamheid nodig, iemand die laat voelen dat hij of zij om me geeft door een klein gebaar.

Ereinion

Ja, dat klopt. En het mooie is dat je daar dan bij die personen niet eens om hoeft te vragen want die voelen dat dan gewoon aan.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik snap heel goed wat je bedoelt Ereinion en ben het ook helemaal met je eens. Ik vind het bijvoorbeeld ook geen probleem om iemand om hulp te vragen of om hulp te aanvaarden als het nodig is, maar dan moet het inderdaad wel van iemand komen die mij wil helpen omdat ik hulp nodig heb en niet uit een misplaatste galantheid ofzo.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik vind het juist heerlijk om lekker ouderwets als een vrouw behandeld te worden :-[ Ik geniet er van als Viper of iemand anders de deur voor mij open houdt en ze mijn stoel onder tafel schuiven enzo. Misschien heeft dit ook gewoon te maken met mijn luie kant ::)

Maar ik heb ook niet de behoefte om cadeautjes te krijgen. Ik vind het veel leuker om eens een lief briefje op tafel te vinden of als hij eens gekookt heeft of zo van die dingen. Ik hou niet van al die materiële omkoperij. Zeker niet na een ruzie!!! Dan vliegen ze met pakje en al weer buiten >:D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

«-o-Lantos-o-»

ik dacht: "ff een quizje doen voor ik ga pitten"

mijn scores

Score  Love Language 
   5  Words of Affirmation 
   11  Quality Time 
   0  Receiving of Gifts 
   5  Acts of Service 
   9  Physical Touch 
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~