Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wat is je liefdestaal?

Gestart door myra, juli 05, 2006, 10:01:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Zonnekind op juli 09, 2006, 03:25:30 PM
Ik vind het juist heerlijk om lekker ouderwets als een vrouw behandeld te worden :-[ Ik geniet er van als Viper of iemand anders de deur voor mij open houdt en ze mijn stoel onder tafel schuiven enzo. Misschien heeft dit ook gewoon te maken met mijn luie kant ::)

Helemaal niets mis mee toch?
Ik zei al dat ik wat radicaal ben wat dat betreft  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

organised chaos

Hier is mijn score:

Score    Love Language
8  Words of Affirmation
11  Quality Time
1  Receiving of Gifts
6  Acts of Service
4  Physical Touch

myra

quality time vind ik echt een heel mooi begrip. En de meesten van jullie vinden dat blijkbaar ook.  :klap:

Tempesta

    6      Words of Affirmation
   10    Quality Time
   3    Receiving of Gifts
   7    Acts of Service
   4    Physical Touch

Iedereen gaat voor quality time!

petra1963

 :)
Citaat van: Ereinion op juli 09, 2006, 12:12:12 AM
Toch vind ik het een heerlijke combinatie dat je je eigen sterke zelf kan zijn maar toch kan aanvaarden dat je hulp nodig hebt. Maar dat die persoon dan wel weet dat die hulp alleen op een klein vlak geldt en dat het niet betekend dat je overal hulp bij nodig hebt. Het zorgzame voor elkaar vind ik wel heel belangrijk.
:-*


Je hebt het goed verwoord, Ereinion. Zo voelt het voor mij ook.. En dat zorgzame ondeling vind ik ook heel belangrijk. En dat iemand dat ook aanvoelt..

Nog even mijn scores op de liefdestaal:
Score  Love Language 
   6  Words of Affirmation 
   8  Quality Time 
   3  Receiving of Gifts 
   5  Acts of Service 
   8  Physical Touch 

Aandacht voor elkaar, emotioneel open staan voor elkaar en knuffelen zijn voor mij beide erg belangrijk. Kado'tjes dus niet. Het klopt wel...
;) :-*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

geen juiste score want soms zou ik geen enkel van de 2 antwoorden willen :P

Score  Love Language 
   8  Words of Affirmation 
   9  Quality Time 
   4  Receiving of Gifts 
   9  Acts of Service 
   0  Physical Touch 
   
   
How to interpret your Profile Score: 
   
Your highest score indicates your primary love language.  Your second highest score indicates your secondary love
language.   If two scores are identical, you are bilingual (you have two primary love languages).  If the scores of your
primary and your secondary language are close (for example, 10 & 9 respectfully), it indicates both are important to
you.  Whatever a significant other does to express love in either of these languages will get emotional points with you.
The highest possible score for any language is 12. 
   
Having a clear picture of your primary & secondary love languages will explain much of your past behavior  Think back
over the past and ask yourself "What have I most often requested from significant others?"  Chances are your answer
will lie within the scope of your primary & secondary love languages.  You have been requesting that which would meet
your deepest need for emotional love. 
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

pinky

Score  Love Language 
   5  Words of Affirmation 
   9  Quality Time 
   1  Receiving of Gifts 
   8  Acts of Service 
   7  Physical Touch 

Jovi_Hobbes

Wat zijn we toch allemaal a-materialistisch!   :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Zou DAT de gezamenlijke eigenschap van de aseksuelen zijn?  ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

Was het maar waar dacht mn bankkaart toen... :schater:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

 :rollol:
Ik moest het drie keer lezen om het te snappen  :-\

:rollol:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

tis dat je moet kiezen tussen fysiek of iets anders,en tja ik kies nooit voor fysiek dus dan stijgt dat materiale,terwijl me dat ook geen zak intereseert :P daarom is het een valse test,te weinig antwoorden
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein