Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe kom je aan je gebruikersnaam?

Gestart door Ereinion, december 25, 2005, 02:26:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sammy

Citaat van: TBW op april 12, 2006, 12:53:56 AM
forumjunta van posts.

"Een junta of militaire dictatuur is een dictatoriale bewind bestaande uit hoge militairen." - wikipedia.

Bijna... :p

Knoddepropje

Citaat van: TBW op april 12, 2006, 12:53:56 AM
Citaat van: Stev op april 12, 2006, 12:03:23 AM
Citaat van: TBW op april 11, 2006, 11:57:34 PM
Ik zeg, Lombas gaf problemen. En als het nog problemen geeft, zie ik me genoodzaakt alle "Lombas"sen van dit forum te verwijderen.

Dat wordt editen dus.

NIET DOEN!!! Ik moet ze nog allemaal lezen (met Pasen)  :wave:

Het zou gaan over een selectieve verwijdering van het woord in kwestie, niet van een forumjunta van posts.

Nou, zo erg was het nu ook weer niet toch? Dat je daartoe over zou moeten gaan?

TBW

Citaat van: Sammy op april 12, 2006, 01:06:31 AM
Citaat van: TBW op april 12, 2006, 12:53:56 AM
forumjunta van posts.

"Een junta of militaire dictatuur is een dictatoriale bewind bestaande uit hoge militairen." - wikipedia.

Bijna... :p

Eh?

NoBigThing

NoBigThing heeft in mijn geval niets te maken met het geslacht, ik ben geen pervert ;)

No Big Thing is een liedje van mijn favorite groep. Het is bovendien mijn lievelingsnummer en dat lijkt maar niet te veranderen, hoeveel nieuwe cd's ze ook uitbrengen :)

Ereinion

Ik had het meer begrepen als; het is niet zo'n probleem of niet zo belangrijk. Maar dit is natuurlijk leuker. Van welke band is het?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

NoBigThing

Lit (www.litlounge.com)

En dat heb je goed begrepen. :)

Ze zingen:

Well it's alright,
My heart isn't broken,
It's alright,
I'm feeling no pain,
It's alright,
I'm not going crazy,
It's alright
It's No Big Thing :)

Ereinion

 :D

Maar de band ken ik niet. Wat voor soort muziek is het?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Het is leuk om te lezen hoe iedereen aan zijn nick-name komt dus...
In het 6e middelbaar moesten we zelf een naam uitvinden die bij ons zou passen. Daarna moest dan de rest van de klas raden welke naam van wie kwam. Toen ben ik dus tot deze naam gekomen omdat ik vind dat een zonnetje zo lekker veel warmte geeft en het maakt je goed gezind (kijk maar eens rondom jou als de zon schijnt, alle mensen lachen!) Ik hou ervan als ik mensen kan blij maken en kan doen lachen en ik hou zelf ontzettend veel van de zon dus: Zonnekind. 
:klap: bravo voor mezelf  ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta


Ereinion

Leuk Zonnekind!
En ik vind je avatar ook geweldig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Sismo is eigenlijk een afkorting van Sister Moon, een nummer van Sting. Mijn zussen noemen me bij tijd en wijlen Sister Moon. Wel grappig, ik was gisteren op internet plaatjes aan het zoeken, toen ik sismo intoetste kreeg ik een hoop seismografische statistieken te zien. Eigenlijk heb ik mezelf dus een beetje "aardbeving" genoemd. Gelukkig reageert er nog niemand "geschokt" als ik over mijn besef van aseksueel zijn vertel.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Jaja, ze wisten meteen dat die naam bij mij hoorde dus dat was wel leuk om te horen natuurlijk  :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Ik denk dat het ook zo'n tijdschriftje voor kinderen uit de lagere school was, zonnekind, zonnestraal, zonneland? Daar deed je naam me aan denken ;)

Zonnekind

Ja inderdaad, dat is ook zo een tijdschriftje. Daar heb ik pas een hele tijd later aan gedacht en toen vond ik mijn naam ineens stukken minder mooi dus ik vergeet dat telkens weer  ;D

Eh, Ereinion, leuk dat je mijn avatar geweldig vindt, maar kan je mij misschien uitleggen wat dat is? :-[
Ik zou denken dat het over de tekening gaat maar kben niet zeker dus ik ga geen dwaas antwoord geven  8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

de avatar is idd de afbeelding die je hier links onder je naam hebt staan :)