Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En daar worden je ouders weer blij van.. of niet ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Moet ik ze eens vragen, maar wie weet, misschien douchen ze nu zelf wel langer omdat ik er niet de hele tijd onder sta  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Ereinion op oktober 28, 2006, 10:33:24 AM
Als ik de douche schoon moet maken, ga ik meestal zelf ook al onder de douche staan. Twee in één.  :D

Heb ik gisteren gedaan! Da's waar ook. Dus nog eens de vraag van Tempesta:
Is hier iemand die gewoon alleen maar douchet onder de douche?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Hihi, ben bang van niet! Maar op een forum van allemaal aseksuelen, kun je niet zo maar verwachten dat er iemand gewoon doet!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nou, wat is gewoon ? Vallen scheren ( snor, baard, en andere lichaamsdelen) en haren wassen er ook onder ? Tanden poetsen doe ik braaf aan de wasbak, vanwege het watergebruik..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Kijk, je moet natuurlijk wel ERGENS van genieten als je niet van seks kunt genieten, niet waar?  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Da's een waarheid als een koe!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Citaat van: Pinky op oktober 27, 2006, 11:04:56 PMOf wat als ik heel beroemd zou zijn allah oprah.

Ik vraag me af wie er beroemder is, Allah of Oprah :schater:.

petra1963

Ja, ik zou het ook niet weten. ;)

Misschien is het verschil uiteindelijk net zoiets als met het communisme gebeurde: de communisten beloofden een hemel op aarde, en verklaarden per decreet dat ze het arbeiders- en boerenparadijs hadden geschapen. Uiteindelijk kon iedereen zien dat dat allemaal niet waar was..en werden de communistische regimes omver geworpen.
Jodendom, Christendom en Islam beloven een hemel en een paradijs na dit leven. Dat valt in de praktijk niet te ontkrachten. Je kunt zeggen dat je er niet in gelooft, maar niet dat het er niet is. Daarom bestaan de wereldgodsdiensten nog steeds.. ;D

Oprah is mateloos populair, maar uiteindelijk, ook voor haar fans, ( slechts ?) een feilbaar mens.  Allah is groot, maar bestaat voor de gelovige  nog steeds wanneer alle mensen en alle plannen falen. Dus waar kun je dan het beste een aanhanger van zijn ?  >:D >:D >:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Filosoferen over het geloof onder de douche... ook leuk  ;)

(of moet ik weer gaan splitsen  ::) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citeer(of moet ik weer gaan splitsen   )

Nee, hoor! Dan kan ik niks meer terugvinden!  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)