Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seksuelen die zeggen "aseksualiteit bestaat niet"

Gestart door romantischmeisje, november 11, 2011, 09:56:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

romantischmeisje

En echt dat niet willen geloven dat aseksualiteit bestaat, er niet over willen lezen ('leren' is misschien een beter woord) en maar blijven geloven dat iedereen seksueel is.

Aaaaaaaaaaagggggghhhhhh Die soort mensen geven mij echt een gevoel van..... "ik trek mijn haar uit voordat het grijs wordt!!!"  >:(

Wat zeg je tegen zo'n seksuele mensen zodat ze ons beter kunnen begrijpen?? Ik zeg hen "kijk eens eerst op wikipedia voordat je een oordeel maakt" ...maja... Kweet niet of dat veel uithaalt...

Ereinion

Als ze het gaan doen, wel, maar waarschijnlijk gaan ze het niet lezen.

Het enige wat je kunt doen is het rustig uitleggen en zelf ook begrijpen dat het voor de ander niet zo simpel te begrijpen is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Dat is inderdaad erg lastig. Ik denk dat je niet anders kan doen en uitleggen en hopen zo meer begrip te krijgen, maar dan moeten ze daar uiteraard wel voor open staan.
Wat misschien wel belangrijk kan zijn is om een eenduidig verhaal te hebben, mogelijk zullen ze foutjes gaan zoeken om zo te "bewijzen" dat hun gelijk hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Er zijn nou eenmaal mensen die zich helemaal nergens voor interesseren als ze het zelf niet kennen. Die mensen zul je er nooit van kunnen overtuigen, maar ja, dat is dan hun pech.
Ik denk dat AVEN in het algemeen het beste bewijs is dat het toch echt bestaat. Waar zouden al die leden anders vandaan komen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

romantischmeisje

Khoop alleen voor zo'n mensen dat ze nooit een oog zullen laten vallen op een aseksuele persoon. dan zie ik veel problemen, aangezien er ten eerste VEEL over gepraat moet worden, en als die al niet wil luisteren... Tja...... :-\

Ereinion

Dan zijn ze blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Of blijkt dan ineens dat de liefde het kan overwinnen.
Je weet nooit wat er van tevoren gaat gebeuren. Dat weet je ook niet als twee hetero's elkaar leren kennen, of homo's of aseksuelen. Ik denk dat er in bijna alle relaties wel ruzies ontstaan over seks. In sommige wat meer regelmatig dan in andere, maar toch.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.