Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onbegrepen..

Gestart door Demon, juli 05, 2012, 05:58:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Demon

ik ga ook maar even een post hier maken, of je er wijs uit kan maken weet ik niet maar ik moet het gewoon even van me af typen..

zoals in mijn terugwelkomstpost is te lezen heb ik dingen meegemaakt en relaties gehad waarin ik volledig uitgekafferd ben. tot dreigen met misbruik aan toe zelfs.
is het dan zo verdomd moeilijk te begrepen dat ik het gewoon niet wil!
ik wil geen seks, ik wil niet dat hij aan mijn borsten of onderbuik of benen komt.. ik wil het niet!

en toen was er een vriend van mij, die ik al jaaaren ken en ooit verliefd op mij geweest is, maar zij dat hij het niet aandurfde omdat hij wist dat hij niet zonder kan. (nou dat vind ik erg eerlijk en dan ook prima. ik was ook niet gek op hem op die manier)
maarja.. toch ondanks dat ik aseksueel ben houd ik wel van wat knuffelen, en op een mooie borstkas slapen is ook iets wat ik graag wil.. is dat dan zo vreemd?
zoenen heb ik nooit veel aan gevonden, maar zou ik nog kunnen.. mits ik de persoon ben gaan vertrouwen wat dus erg lang duurt..
en mja in deze tijd moet alles snel dus wie heeft daar nou geduld voor?

maarja, over die vriend, zijn relatie welke erg lang duurde was uitgegaan, hij had alles opgegeven voor haar, mijlenver gereis op en neer elke keer weer en dan bam heeft ze een ander..
ik kan er nogsteeds niet bij hoe mensen zo ongelooflijke klootzakken en bitches kunnen zijn zeg!

maarja: hij kwam dus langs om gezellig naar de bios te gaan. wij dat gedaan, piranha 3d, hebben goed gelachen om die flauwe film, in de auto mijn ex (your a selfish bitch that will die alone) nog even lekker pissig gemaakt dat ik met een leuke jongen in een dure sportauto reed en hij bleef slapen vannacht. ik moest gewoon die ex es laten weten hoe het voelt.
maar daarbuiten, hij bleef dus slapen, moeders had een matrasje op de grond neergelegt, maar dat lag niet bepaald fijn. en kussen hadden we niet veel over, dus ik zij dat als hij zijn handen tuis hield wel bij mij mog komen liggen (ik heb een groot bed).
hij propte zich helemaal schattig in het hoekje van mn bed bang om tegen me aan te stoten.. zo grappig! =p

hij respecteert mijn gevoelens dus wel en weet dat nee nee is.
maar op de een of andere manier had ik behoefte aan een arm om me heen, hij had zijn trainingsbroek en tshirt aangehoudne in bed puur voor mij.
ookal is hij maar gewoon een vriend van mij welke ik wel al heel veel jaren ken ondertussen had hij toch respect voor mijn gevoelens.
maarja, ik kroop dus een beetje subtiel naar hem toe, en hij keek me zo aan van: euh.. wat ben jij aant doen?
dus ik hup plof tegen em aan en ga op zn borst liggen, waarop hij lacht en verderslaapt.

door wat ik heb meegemaakt kon ik amper slapen.. ik was zo bang dat er iets zou gebeuren wat ik niet wou, maar ik kon hem vertrouwen. wat ik bij niemand kan. (begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut geen gevoelens voor hem maar had gewoon behoefte aan wat knuffelen.)
op een gegeven moment draaide ik me maar om en ging op mijn zij liggen met de rug naar hem toe, hij draaide zich ook em en sloeg zijn arm om me heen en het voelde als: het komt wel goed, je vind wel iemand, en ik zal je niks doen. en dat deet hij ook niet.
het as de eerste keer in mijn leven dat ik in bed lach met een man waarvan ik wist dat hij me niks zou doen, waarbij ik veilig was...

dit was voor mij zo bizar... een arm die mij niet geforceerd vast zou grijpen.. die mij niks doet behalve een warm gebaar geven.
ik was zo geschokt en ontwent dat ik de halve nacht heb liggen snotteren en huilen..

maar ondanks dat was het erg goed voor mij om dat eens mee te maken.
sorry voor alle details, maar ik moest dat gewoon even kwijt. want vrienden die wisten dat hij was gebleven vonden dat ik tegenstrijdig was en dus niet aseksueel ben en me aanstel en dat het absurd is en dat doe je niet met een gewone vriend en bla bla, ik kreeg de volle lading..
maar toch hoop ik dat ik ooit iemand vind waarmee dit kan plus de gevoelens erbij, want die heb ik met hem niet.

I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Jovi_Hobbes

Dat klinkt als een vriend om zuinig op te zijn.

Maar wat rot dat de mensen in je omgeving maar niet willen geloven dat je aseksueel bent  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower

Wat leuk dat je zo een vriend hebt! Jullie weten alle2 dat dit puur vriendschappelijk was en dat is het belangrijkste. Wat de rest hiervan denk is hun probleem  ;)

Fricai

Citaat van: Demon op juli 05, 2012, 05:58:05 PMmaarja.. toch ondanks dat ik aseksueel ben houd ik wel van wat knuffelen, en op een mooie borstkas slapen is ook iets wat ik graag wil.. is dat dan zo vreemd?

Nee hoor, zo zijn wel meer aseksuelen. :)

Mee eens dat mensen verbazend vaak elkaar klote behandelen idd.. seksuelen en hun relatie drama's soms..  :-X

Klinkt als een nice vriend idd. Stuk beter dan de rest die je bent tegengekomen tot nu toe!
Er zijn (gelukkig maar) wel meer mannen die je met respect zouden behandelen hoor. (Enkel lastig dat je het niet aan de buitenkant ziet. :P)

Demon

te koop gezocht: persoonlijkheidsscanner!!  ::)

maarja, ik zie hem wel bijna nooit hoor, maar als ik em zie hebben we het altijd gezellig. hij woont nogal aan de andere kant van het land =P
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best