Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

frustraties!

Gestart door _dystopian_, november 10, 2012, 03:57:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_dystopian_

Hey even de frustraties los laten op een plek waar mensen me begrijpen!

Ik frustreer me de laatste tijd enorm aan mijn goede vrienden... Vorig jaar draaide het bij hun af en toe wel over meisjes scoren enzovoort, maar nu kunnen ze plots niks meer doen zonder dat het daar over draait! Vroeger konde we gewoon een avondje chill op kot zitten, nu moeten ze echt elke dag uitgaan en proberen te scoren.. het enige dat het nog een beetje grappig maakt voor mij is dat ze praten ofdat ze elke dag met een ander in bed belanden, maar er in de praktijk er echt geen moer van in huis komt.

Ze zeggen tegen mij dat ik het ook moet proberen! Dan zeg ik dat ik het laatste dat ik wil een random griet meenemen op kot om er seks mee te hebben, dan zeggen ze dat ik het zou moeten proberen gewoon om men ego te boosten. Zeg ik dat ik daar echt geen nood aan heb, dan zeggen ze gewoon "probeer het toch gewoon". Sta ik daar ":pinguin:"

Ik weet dat het hun goed recht is, maar teveel is teveel... waarom moet het elkes keer weer alleen om dat draaien? Ik wil gewoon terug uitgaan met als hoofddoel amusement!


Een tweede punt van frustraties is en blijft dat ik het idee had vroeger toen ik aan de univ begon dat meisjes nu serieuzer zouden zijn. Toen ik 17 was dacht ik, volgend jaar ga ik studeren en daar zal ik veel nieuwe meisjes leren kennen die wel serieus zijn en wel opzoek naar een volwassen relatie. In realiteit is het enkel erger geworden. Blijkt enorm of ze ook maar op 1 ding uit zijn :( Enorm frustrerend...! En ik wil niet alle vrouwen hiermee labelen, maar ik kom niets anders tegen rondom mij ??? . Waarom moeten ze het allemaal als een "spelletje" zien?


Jinny

Omdat een hoop seksuele mensen het ook als spelletje zien? (ik ook)

FlowerPower

Ik begrijp je frustraties. Mensen kunnen zich er blijkbaar niet bij neerleggen dat al dat gedoe je geen bal interesseert.
Wat het leuke is aan met iedereen in bed duiken weet ik ook niet, ik zou me gebruikt voelen in zo'n geval.

Dutchamoeba

Dat komt doordat je in zo'n geval ook gebruikt wordt...

fee23

Bah dat moet idd frustrerend zijn! Die serieuze vrouwen bestaan hoor, maar volgens mij ga je die dus niet vinden in die 'uitgaansscène' of hoe dat ook heet. Daar gaan juist die mensen naartoe die wel uit zijn op seks voor de fun of voor hun ego te boosten en streepjes te trekken. Ik denk dat je gewoon moet proberen om geduld te hebben, en je vrienden te nemen zoals ze zijn :D

Fricai

Ahja, klinkt behoorlijk irritant. :-\ Good luck met zoeken naar mensen die wat meer bij je passen. ;)

_dystopian_

Mja het is ook als ik ze apart zie dan is het nooit zo erg, maar zet ze in groep en bam plots draait alles rond 1 ding.

En nieuwe vrienden zoeken... ik heb zeker en vast genoeg vrienden en kenissen, geen probleem daarmee...
Maar het is wel mijn close groep vrienden binnen het studenten- & kotleven! Zo simpel is dat dus niet  :(

Fricai

Nou, in dat geval, wie weet trekken ze vanzelf wat bij. :P

_dystopian_

Citaat van: Fricai op november 11, 2012, 06:37:08 PM
Nou, in dat geval, wie weet trekken ze vanzelf wat bij. :P

Ben al een tijdje op aan 't hopen! Uiteindelijk moet besef toch wel komen dat ze zo niet zijn..

SoulDragon

aahh dat is irritant ja.

Bij jongeren is het ook veel stoerdoenerij...maar ook bij ouderren "hoort het zo" en wordt er verder niet over nagedacht.
In een enkel café (met zeer specifieke muziek) is het niet zo heel erg.
Maar ik kom ook vaker in zo'n café waar wat ouderren mensen zitten, zelf daar draait het bij velen vooral daarom...
zitten van die ouderen wanhopige vrouwen :D Echt zielig is dat. Wel interessant om ze bezig te zien soms.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Soms nog wel komisch om te observeren ja... Alsof je aapjes bekijkt in de dierentuin. xD

_dystopian_

Hoe vaak ik ook niet hoor van "het is omdat je niet drinkt"! Vroeger twijfelde ik er wel is over of het zo niet was :p

En goh ik kan er me soms echt aan ergeren als ik een club binnen wandelde en overal meisjes zag die amper kleren aanhadden en allemaal hitsige jongens dat er dan achter lopen :D Je wilt niet weten hoe vaak ik daarmee geconfrontreerd word!

Jinny

Citaat van: _dystopian_ op november 12, 2012, 06:03:44 PM
Hoe vaak ik ook niet hoor van "het is omdat je niet drinkt"! Vroeger twijfelde ik er wel is over of het zo niet was :p

En goh ik kan er me soms echt aan ergeren als ik een club binnen wandelde en overal meisjes zag die amper kleren aanhadden en allemaal hitsige jongens dat er dan achter lopen :D Je wilt niet weten hoe vaak ik daarmee geconfrontreerd word!
Als seksueel kan ik zeggen dat dat onderdeel is van het spelletje.
De meisjes lonken en laten de jongens aan het touwtje bungelen.
Dan kan je je ergeren, maar het is van alle tijden.......

Fricai

Van alle tijden? ??? Mijn aars, die is van alle tijden.

jojo2003

Citaat van: Jinny op november 12, 2012, 06:36:50 PM
Citaat van: _dystopian_ op november 12, 2012, 06:03:44 PM
Hoe vaak ik ook niet hoor van "het is omdat je niet drinkt"! Vroeger twijfelde ik er wel is over of het zo niet was :p

En goh ik kan er me soms echt aan ergeren als ik een club binnen wandelde en overal meisjes zag die amper kleren aanhadden en allemaal hitsige jongens dat er dan achter lopen :D Je wilt niet weten hoe vaak ik daarmee geconfrontreerd word!
Als seksueel kan ik zeggen dat dat onderdeel is van het spelletje.
De meisjes lonken en laten de jongens aan het touwtje bungelen.
Dan kan je je ergeren, maar het is van alle tijden.......

Dystopian,
Als seksueel herken ik mij niet in dat spelletje, maar misschien komt dat omdat ik van nature wat verlegen ben. Ik mag graag mooie mensen zien en loop er zeker niet voor weg, maar ook niet achteraan. In mijn vriendenkring (ook toen ik studeerde), werden en worden erotisch getinte grappen niet geschuwd, maar kan ook hard worden gelachen of gediscussieerd over andere onderwerpen.
Ik wil nog wel vragen of het echt zo is dat het nooit ergens anders over gaat. Het is natuurlijk ook zo dat dat wat ons het meeste irriteert ons vaak ook het meeste opvalt. Als het echt over niets anders gaat in jouw vriendengroep, moet je eens kijken of je je groep kunt uitbreiden. Misschien buiten de Uni naar een sportclub of anderszins. Dan heb je misschien ook weer wat energie en geduld voor die andere groep.