Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'Seks voor examen verbetert prestaties'

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 27, 2006, 11:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :knuffel:

Maakt toch niet uit, en eigenlijk had je wel gelijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

fractal-mike

Citeer'Seks voor examen verbetert prestaties'

Dat is volledig waar. Seks met leraar/leraares - sterk verbetert prestaties op examen.

loganmanticore


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, ja chantage werkt altijd heel goed! Hihi!

Rhapsody

#52
Hoe kan ik dan negens en achten hebben gehaald op die van mij vorig jaar, LOL.

Wat een bullos de shittos, inderdaad.

Als ik hangjongeren zie, dan denk ik wel eens 'Ga huiswerk maken.'. Lerennnnnnnnnnn helpt, seks niet.
Een orgasme schakelt zich niet om in informatie. -.- Lol.

petra1963

Half januari komend jaar heb ik tentamens voor de vakken die ik net gevolgd heb.. Ik zal mezelf van te voren dan flink moeten overwinnen, vrees ik.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Ereinion

Peter, jij kunt het ook zonder dit soort noodgrepen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik denk dat ik het ook zonder die noodgrepen ( ook letterlijk  ;D) kan. Ik heb 13 en 21 januari tentamens. Ik zal jullie op de hoogte houden !  ;D Wanneer ik vrees dat ik toch sex ga hebben om het tentamen te halen  :o :o :o zal ik jullie tijdig waarschuwen !  :rollol:

Komende week heb ik de laatste colleges voor de 2 vakken die ik nu volg. Daarna heb ik genoeg tijd om voor het tentamen te studeren !  ::) 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


sutoroberi_sheku


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)