Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Billboard frustratie

Gestart door Imogen, juli 31, 2013, 08:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Vanmorgen fietste ik van mijn huis naar mijn werk en kwam langs een enorm billboard langs het fietspad. Het is een erg drukke weg, dus best strategisch om hem daar neer te zetten. Alleen vandaag spande de kroon wat reclame betreft: een enorme foto van Radio 538!

http://www.radio538pressroom.nl/wp-content/uploads/2013/06/538-ZOMER-TOP-100-ADV-METRO-17-06-13.jpg

Voor degene met gevoelige ogen, raad ik aan NIET de link aan te klikken!  :o

Daar kan ik me nou vreselijk over opwinden! En niet die opwinding die het zou moeten veroorzaken!! Dat hoef ik echt niet te zien hoor! En al helemaal niet elke dag, zo groot dat je er niet omheen kan. Het billboard staat net links voor de oversteek van de weg, dus m`n ogen dicht doen kan niet omdat ik dan niet kan zien of het rood of groen is en onder een auto of vrachtwagen beland.

Dus nu maar hopen dat de reclame niet te lang blijft hangen, of een andere fietsroute kiezen.

Sommige reclame's gaan wat bloot betreft voor mij te ver. En geloof me, ik kan wel ergens tegen. Alleen niet zo groot dat je er niet omheen kan!  :banghead:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Himawari

Ik vraag me af waarom de aanname is dat seks alles verkoopt. Ik vind de acties van QMusic een stuk leuker. :)

Fricai

Ik stoor me er niet zo aan, maar vind het wel behoorlijk kansloos. =]

gargoyle

Ik stoor mij ook wel aan die dingen maar denk ook vooral op een andere manier. De media maakt de mensen gewoon overbesekster denk ik.
Ik ga graag uit naar feestjes en zie altijd meisjes hun eigenwaarde stellen met hoe heet ze zijn door zich sexy te kleden en denk al die advertenties hun eigenwaarde alleen maar verlagen.
Niet alleen worden er al mooiere vrouwen getoond met mooiere lichamen dan wat er zich in de realiteit afspeelt. In realiteit hebben vrouwen striemen en etc..
Waarschijnlijk dat meisje op die bilboard ook maar er wordt vanalles gephotoshopt.  :P


FlamesofFire

Wat een opluchting dat ik niet de einige ben dit dit irirtant vind.
Ik stoor mij ook wel aan die dingen. Mensen zijn zo sexueel en de media maakt ze oversekster.
Triest dat er tegenwoordig over gephotoshopt moet worden en niets echt is.

Susan

Geen idee hoe dit billboard er uit ziet.
Maar met naakt heb ik persoonlijk geen probleem. Ik kijk ook graag naar lichamen (maar niet met de intentie van 'I would hit that'..).
Echter als seks wordt gebruikt om te verkopen stoort mij dat wel. Dan is het gelijk ook zo nep en opgepoetst.