Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NIET compatibel......

Gestart door Willem, augustus 23, 2007, 02:16:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ik snap je wel. Maar vaak moeten de mensen een duwtje krijgen, om weer te weten hoe het ook al weer moet. Veel paren geven elkaar toch ook wel een massage met body-lotion ofzo?
En als ze door deze cursus dus meer lichamelijk met elkaar bezig zijn, daar is toch niks mis mee? De mensen kiezen er dan toch zelf voor om die cursus te volgen?
Niet iedereen heeft diezelfde behoeftes, die jij blijkbaar zo sterk wel hebt.
Wees blij, dat jij ze wel hebt, al is er op dit moment niemand waar je het mee kan doen. Is dat je eigenlijke frustratie?
*sorry, wil je niet boos of verdrietig maken* :knuffel:

Willem

Dient het niet voor.
Het kan geen kwaad (men kan hen medisch niks verwijten) maar het zijn kunstmatig opgezette behoeftes (een vorm van bedrog zoals andere reclame...) met slechts één doel: moneymaking.

Ik vind dat in de welzijnssector niet kunnen.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Tja, ik til er niet zo zwaar aan... ik zie het meer zoals Ienepien..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik ook. Ik vind het hooguit jammer dat het zover is gekomen dat mensen daar een cursus voor nodig hebben. Maar aan de andere kant is het dan wel goed dat het er is. Een ander kiest voor een massage...

Willem

Het is ENKEL die cursus waar het om draait: ze verkopen kursussen (en durven de prijs niet op het internet zetten!!   >:D )
Anderen noemen het "sessies", "workshops" etc etc. Maakt niet uit, €€€€€ is het doel.
Naast de 'onschuldigen' (die geen medische of psychologische schade veroorzaken) heb je ook de criminelen, die dat dan nog eens WEL op hun geweten hebben (door HETZIJ onthouding/afrading van nodige reguliere zorgen, hetzij eigenhandig schade berokkenen).
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Dat is aan ieders gezonde verstand om te bepalen en voor te waken lijkt me zo.

Willem

wordt wel een mager beestje...   :78:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner