Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Menstruatie

Gestart door Ereinion, januari 02, 2006, 03:51:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Zelf ben ik vreemd (on)regelmatig ongesteld. (Om de 4 weken, 6 weken, 4 weken, 6 weken...)

Nou vroeg ik me af hoe het zit met de andere vrouwen hier...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW


myra

Ik heb een heel regelmatige cyclus....

Knoddepropje

Ik ben ook erg regelmatig, maar das kunstmatig ;D En slechts 1 x per 2 maanden, dat vind ik al meeeeeer dan genoeg. als het aan mij lag hoefde dat nooit meer. Zo'n nutteloos ongemak ;D
Zonder pil klopt er bij mij ook geen bal van en ben ik daarbij ook altijd erg ziek dan. Tot flauwvallen toe, en de kotsemmer mag dan ook niet van mijn zijde wijken. Maar gelukkig bestaat de pil :) *bijzonder opgelucht*

TBW

Erg dat je van zoiets last moet hebben.

Daarom zijn vrouwen dus het sterke geslacht.

*knielt*

phate


TBW


Ereinion

Knodje, dat klinkt niet fijn. Dan is het inderdaad goed dat de pil er is.
Ik heb gelukkig geen last, alleen de eerste paar uur. De pil heb ik de deur uit gedaan toen het voor mijn vriend en mij duidelijk werd dat we hem niet echt nodig hadden  ;). Ik houd niet van medicijnen als ik ze niet nodig heb.

Ik zat me af te vragen of er dan toch iets met mijn hormonen aan de hand zou zijn. Gewoon voor de zekerheid. Maar ik weet niet eens of ik dat wel wil weten. Want eigenlijk wil ik niet iets aan mijn aseksualiteit doen als dat zou kunnen. Best verwarrend. :-\

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

ik denk dat je je niet echt heel druk hoeft te maken hoor Ereinion. Ik weet toevallig dat t bij heel erg veel vrouwen, ook seksuele ;D, heel erg vaak voorkomt dat de menstruatie niet mooi regelmatig is....Dus ik vermoed dat daar je a-seksualiteit niets mee te maken heeft....

Jovi_Hobbes

Citaat van: TheBlackWatch op januari 02, 2006, 05:07:57 PM
Bij mij geen probleem.

Zeg, werd de vraag niet gesteld aan de vrouwen hier  ;)  Of is er iets wat je ons niet hebt verteld en kun je misschien als ervaringsdeskundige dienen voor Myra's vragen over hermafrodieten?  ;D

Om Ereinion's vraag te beantwoorden: echt regelmatig is het bij mij niet, maar het is bij mij wel altijd 2 à 3 dagen "te laat". Dus eigenlijk is dat ook een soort van regelmaat. Het lijkt me wel lastig hoor als er soms 6 weken tussen zitten en dan weer 4. Dan weet je dus eigenlijk nooit wanneer je het kunt verwachten.

Wat de pil betreft, gelukkig dat je er zoveel baat bij hebt Knoddepropje. Zelf ben ik alleen wel blij dat ik de pil nooit zal hoeven gebruiken (er zijn dus wel degelijk voordelen aan aseksueel zijn!) want net als Ereinion neem ik liever geen medicijnen als het niet echt nodig is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Knoddepropje op januari 03, 2006, 08:11:15 PM
ik denk dat je je niet echt heel druk hoeft te maken hoor Ereinion. Ik weet toevallig dat t bij heel erg veel vrouwen, ook seksuele ;D, heel erg vaak voorkomt dat de menstruatie niet mooi regelmatig is....Dus ik vermoed dat daar je a-seksualiteit niets mee te maken heeft....

Bedankt Knoddepropje. Soms probeer ik mezelf te overtuigen dat ik het echt ben door feiten te zoeken. Maar als ik alles goed naga weet ik het eigenlijk ook wel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Tempesta

Die van mij is kunstmatig, en lekker regelmatig  :).

bebe

Citaat van: Ereinion op januari 02, 2006, 03:51:56 PM
Zelf ben ik vreemd (on)regelmatig ongesteld. (Om de 4 weken, 6 weken, 4 weken, 6 weken...)

Nou vroeg ik me af hoe het zit met de andere vrouwen hier...

zonder pil gaat het bij mij net zo
6 weke niet,1 week wel,5 dagen niet 1 week wel,maar dankzij de pil geen probleem

Knoddepropje

Veel dank aan diegene die dat ding heeft uitgevonden, ik zou niet zonder willen :D