Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Re: kinderen?

Gestart door Ereinion, november 23, 2005, 01:30:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mau

Wel witte kastjes en witte tafels, telt dat ook?  :P
Niet mijn eigen keuze hoor, mijn ouders houden nogal van wit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Papegaaien kennen ook een pubertijd, en dan moet je heel voorzichtig doen anders verpest je ze voor de rest van hun leven. Blijkbaar hebben wij iets goeds gedaan  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mau

Echt waar? Dat wist ik niet. Gelukkig dat het bij jullie dan goed gegaan is :)

Jovi_Hobbes

Ben ik wel benieuwd wat je op dat moment dan niet moet doen en wat het gevolg is als je ze verkeerd behandelt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Ereinion op augustus 02, 2007, 02:59:11 PM
Papegaaien kennen ook een pubertijd, en dan moet je heel voorzichtig doen anders verpest je ze voor de rest van hun leven. Blijkbaar hebben wij iets goeds gedaan  ;D

Vandaag zag ik een grappig reclamespotje, in ee of ander tv programma.. Het was geloof ik een spotje uit Australië.. Een vrouw zit tv te kijken en wordt opgebeld.. Ze neemt op, rolt een paar keer met haar ogen, en zegt steeds iets van 'Hmm, ja, inderdaad..'. Je hoort niet wat de andere kant zegt..
Dan zet ze haar telefoon bij de papegaai in de kooi, en die zegt dan ook regelmatig 'Hmm, ja, inderdaad'. De vrouw zit ondertussen met een tevreden gezicht voor de tv chocolade te snoepen. ;D

Ik vond 'm zo grappig.. :schater:

Hebben jullie de papegaai dat kunstje ook al geleerd ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Handig, zo'n papagaai! Haha!

Mau

Geweldige papagaai ja  ;D

Ereinion

Nee, dat kan die van ons niet.
Hij doet wel de telefoon na als wij te lang in bed liggen. Dat vindt hij ongezellig en hij weet dat we voor de telefoon naar beneden komen.  :D Maar hij doet de intervallen verkeerd, dus we trappen er niet meer in.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Leuke papagaai! Slimme beestjes hooR!

Sismo

Hé Pinky! Ik zag de tijd waarop je dit postte...hoeveel tijdverschil is er eigenlijk met jou en ons?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

9 uur. Het is hier 9 uur vroeger dan in Nederland. Op het moment dat ik dit berichtje post is het hier 8.16 uur in de ochtend