Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelezen in het sexwoordenboek

Gestart door Dreamer, maart 22, 2007, 05:40:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Dat is ook weer waar  :)  Maar die test was niet op het uiterlijk gericht dacht ik.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Nee, daarom is mijn associatie ook niet geheel correct... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ereinion ziet er heeeeel vrouwelijk uit (die ene keer toen ik haar in het echt zag  ;D  ) maar toch heeft ze mannelijk als resultaat...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ja, dat vond ik ook....maar ze doet wel aan voetbal!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Dus het resultaat klopt wel  :klap:
En iemand anders is qua karakter wel vrouwelijk maar doet daar in de praktijk niet zoveel mee misschien?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wauw, ik ben verbaasd! Ik schijn zeer vrouwelijk te zijn  :o
Komt vast omdat ik heb ingevuld dat ik zachtaardig en zorgzaam ben en totaal niet aggressief.
Het gaat in ieder geval duidelijk om je karakter en dus niet om uiterlijk, wat ik wel vreemd vind want ik associeer androgyn juist wel met uiterlijk: mensen met zo'n uiterlijk dat je niet gemakkelijk kunt zien of het een man of een vrouw is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat was mijn associatie bij 'androgyn' ook..en bij mij gaat dat niet op... dus  was mijn spontane reactie dat ik niet het gevoel heb dat dat begrip mijn situatie weergeeeft..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Je omschreef het zelf toch als transgender? Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Androgyn is volgens mij meer op het uiterlijk gericht en transgender gaat dieper.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat klopt ! Transgender gaat veel dieper.. en zo noem ik mijzelf ook.. Bij 'androgyn' krijgen mensen toch een verkeerd beeld van hoe ik zou zijn..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Citaat van: peter1963 op april 03, 2007, 07:16:54 PM
Dat klopt ! Transgender gaat veel dieper.. en zo noem ik mijzelf ook.. Bij 'androgyn' krijgen mensen toch een verkeerd beeld van hoe ik zou zijn..

Androgyn heeft bij mij juist de associatie met karakter, vandaar dat het woord bij mij opkwam, Peter. De associatie bij transgender is een man in een vrouwenlichaam of andersom. Ik ga straks even het testje doen, nu eerst sporten :wave:.

myra

ik ben als 'een beetje vrouwelijk' te typeren  ::)

Dreamer

Ik ben zeer mannelijk  ???

Wat ik dan niet begrijp:

Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid

Bij zelfverzekerd had ik 1 ingevuld, wat is het verschil??

Dreamer

Tempesta

Ik ben een beetje mannelijk. Waarschijnlijk gaf mijn gebrek aan tact de doorslag ;D.

petra1963

Citaat van: Dreamer op april 03, 2007, 09:10:13 PM
Ik ben zeer mannelijk  ???

Wat ik dan niet begrijp:

Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid

Bij zelfverzekerd had ik 1 ingevuld, wat is het verschil??

Dreamer

Tja... dat weet ik ook niet.. Ik weet niet wat de ontwerpers van de test in gedachten hadden bij die woorden. En ook niet wat ze bij ieder punt exact willen meten. En hoe ze dat beoordelen. Dus: raadsels ! Sorry... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)