Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

is mijn vriend aseksueel?

Gestart door doornroosje, april 17, 2007, 08:27:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

doornroosje


Goh, dit is best moeilijk. Ik heb geen idee hoe we er moeten uitkomen of hij aseksueel is of niet. Wat bepaalt dat uiteindelijk? Ik kan enkel maar de feiten opsommen. Het is voor hem geen seksuele daad, het draait hem vooral om de verbondenheid, strelen, kussen en dat aangename gevoel komt er gewoon bij, er is totaal geen verlangen bij, dat gevoel is er gewoon, niks meer of minder. Ik heb geen probleem met de verschillen in beleving, we hebben beiden plezier aan de manier waarop we het nu doen,maar we vroegen ons gewoon af of dit nou aseksualiteit is, in zijn geval. Als aseksuelen inderdaad in staat zijn om het prettig te vinden, zonder dat er verlangen bij komt, dan is hij t dus wel?

Stev

Je hoeft er niet perse een etiket op plakken, lijkt me. Je schrijft dat jullie er beide plezier aan hebben hoe jullie het nu doen. Dat is zeker belangrijk! Als je aseksueel bent, kun je verschillende dingen inderdaad aangenaam vinden maar dat verschilt per persoon. En sommige aseksuelen vinden helemaal niets aangenaam, dat kan natuurlijk ook. Maar volgens mij val ik een beetje in herhalingĀ  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

doornroosje

Toch wil ik iedereen bedanken voor de reacties. Het heeft ons een stapje vooruit geholpen.

dikke zoen x

doornroosje

Jovi_Hobbes

Graag gedaan hoor. Kom gerust nog eens langs  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: doornroosje op april 26, 2007, 10:01:30 PM
Toch wil ik iedereen bedanken voor de reacties. Het heeft ons een stapje vooruit geholpen.

dikke zoen x

doornroosje

Dat is fijn!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Tot ziens hier ?  En neem voor onderweg nog een stukje  :cake:  :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)