Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lama


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Wanneer kom je in de V&D van Nijmegen signeren ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik heb dit jaar geen tijd om een rondje langs meerdere winkels te doen, dus dit jaar niet. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.

Op Zilverspoor staat nu trouwens ook het vervolg op hoofdstuk 1. Daarin staat dus ook wie die man is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Mag ik nu dan eindelijk verklappen dat het Sinterklaas is?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Meer dan 120 dagen is er niets in mijn hoekje gepost!  :o Maar ja, ik ben zelf ook schandalig lang afwezig geweest. Nu ga ik even spammen.



...Lilith zet haar zoektocht naar een van de oude draken voort en vindt meer dan waar ze op gerekend had. De steeds ambitieuzere Ferhdessar en Kasimirh zetten hun oude vete voort ten koste van de bevolking van Merzia. Terwijl hun strijd tot uitbarsting komt, keert Lilith terug. Maar niemand kan vermoeden welke verstrekkende gevolgen haar keus zal hebben...

"Geboren in Licht" is klaar. Twee jaar na het verschijnen van het eerste deel van de trilogie zal het verhaal tot een einde komen. Dat is reden voor een feest. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om op zaterdagmiddag 28 april naar Hengelo te komen, waar de officiƫle presentatie zal plaatsvinden.

Tussen 12.00 en 15.00 uur heb ik een zaal besproken in Cinema Hengelo. Naast de gebruikelijke toespraken en een stukje voorlezen, wil ik jullie namelijk trakteren op de film Born of Hope. Aan deze engelse productie heb ik meegewerkt als rekwisietenmaker, kostuummaker en setdresser. 28 april zal de eerste keer zijn dat deze Lord of the Rings fanfilm op groot doek zal worden vertoond in Nederland.

Laat me even weten of je komt en wie je meeneemt. Dan zet ik je op de gastenlijst en weet je zeker dat je een plaatsje in de zaal hebt.

Ik kijk er naar uit om jullie te zien op zaterdag 28 april.

Liefs Kim.

www.duisterlicht.nl
www.bornofhope.com
www.cinemahengelo.nl

P.S. "Geboren in Licht" zal een week eerder, op de Elf Fantasy Fair in Haarzuilens, al verkrijgbaar zijn.

Dus, zijn er hier nog fantasy-liefhebbers die willen komen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik kom in ieder geval naar de Elf  :cheerleader:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Ik zou graag komen, maar de reistijd is een klein obstakel momenteel. Haha. In ieder geval vast heel veel succes! Maar dat gaat vast lukken!

Mannetje

Vertrek je toch een dagje eerder  :P

Lama

Mwah, maak daar maar drie van! Neej, ik denk dat andersom een betere deal is. Dat Ereinion haar boek snel vertaald en ff hierheen komt voor een signeersessie! ;)

Ereinion

Hydrhaga komt dit jaar nog als engelse uitgave uit. Als ebook en als pocket. Dus als jij vast die signeersessie regelt, Lama.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?