Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik erger me aan...

Gestart door zwartkopje, november 28, 2007, 11:00:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zwartkopje

 :banghead: Hoi allemaal,

Effe van me afschrijven  >:(

Ik erger me aan mannen (sorry mannen hier) die meteen op msn je foto vragen, terwijl ik liever kijk naar een bewegende schermafbeelding van een o.a. neuspeuterend geraamte  :schater:, die man(nen) met me afspreken om elkaar eens te ontmoeten, wat na lang aandringen ook gebeurt (heel kort, zo'n 5à 10 min). Ik ze daarna een smsje stuur met een compliment er in, zij me een vager compliment terugsturen (uit verplichting vermoed ik ??? ??? ???) Ik, nog altijd naïef de volgende dag weer een smsje stuur maar daarop die dag en de volgende dag(en) geen antwoord meer krijg :banghead: :banghead:

ZEG DAN METEEN DAT JE ME NIET ZIET ZITTEN  :banghead: :banghead: :banghead: MAAR WEES EEN MAN EN REAGEER TENMINSTE  :banghead: :banghead: :banghead:

Zo, en wil nu iemand de ambulance  :knuffel: bellen want heb met al dat 'headbangen' een hersenschudding opgelopen :o :schater:
hihi!

groetjes,

zwartkopje
(ziezo, ik heb gesproken !)

Ienepien

112 is gebeld, hoor, ze komen er zo aan. Heb je weer lekker veel tijd, om in het ziekenhuis nog meer van die leuke verhaaltjes te verzinnen. :D


(ja, klootzakken zijn dat, die mannen.)

myra

t zijn oppervlakkige tijden, heb dat ook al veel meegemaakt...Ze willen direct je msn en dan willen ze cammen. losers...

Sismo

 :banghead: Heb ik ook eens gehad....maar pas na een heel tijdje msn-en. Was heel leuk en gezellig. Toen hij vroeg om een foto en ik die toestuurde (dom, doe ik dus nooooit meer), was hij opeens met de noorderzon vertrokken! Nou ja, die mensen zijn dus types waar we toch nooit iets mee zouden willen, toch?

P.S. een heeeerlijk onderwerp trouwens!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Dus, meiden........ nooit meer je foto versturen. Laten ze er maar naar raden, toch? :-\

myra

ja een onderwerp waar we heerlijk onze frustratie in kwijt kunnen. Grrr

Sismo

En dan daarna wel naar "ik ben blij" of een ander postitief onderwerp hè?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

Oké Sismo,

Ik ben blij dat er zoveel vrouwen het eens zijn met mij  :-* :-* :-*

By the way, het was dan ook nog een man die zich hier ook heeft aangemeld, maar zich nog niet kenbaar heeft gemaakt. Ikke blij eens een AVEN-man te leren kennen... hihi!
Maar goed, gelukkig zijn er nog toffe mannen ook (alléén niet altijd beschikbaar =  :78:  )

Maar ik geef de moed niet op!!!

groetjes,

zwartkopje

Sismo

Dus we kunnen hem hier nog eens tegen komen?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

Ja, als hij zich durft voor te stellen... hihi!

groetjes,

zwartkopje

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

O, maar hij zal toch niet meteen dit onderwerp lezen? Dan is hij eerst dááágen bezig, hij moet zich eerst voorstellen.
Misschien is dat nog niet goed duidelijk? :-\

Ienepien

Ik denk dat hij hier vanmiddag was, en iets gepost heeft. Inmiddels is het verwijderd. Was niet zo iets moois. :geezer:

Sismo

Kan toch iedereen geweest zijn?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ere

Nee hij is het iig. niet geweest Ienepien.
Die man die hier vandaag z`n foto`s achterliet kwam uit Engeland.