Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik erger me aan...

Gestart door zwartkopje, november 28, 2007, 11:00:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

O, dus je hebt ze ook gezien? Walgelijk, hè! >:(

Sismo

Het was ..... geen woorden voor  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ere

Mja zo schokkend was t nou ook weer nie  :)

Ienepien

Ja, maar wel voor hier op 't forum. ;D

Ere


Rush`

Ik zal eens even op de bres springen namens de mannen want er wordt hier toch wel heel grof gegeneraliseerd :flic:

True, mannen die na het toegestuurd krijgen van een foto afknappen en niets meer van zich laten horen zijn dwazen, voel jezelf er niet rot bij o.i.d, deze mannen weten niet beter.

Maargoed der zullen der ook vast genoeg zijn net als ik, die beseffen dat ze NOOIT goed op een foto staan en dat ook niet verwachten van anderen.
Ik vind altijd dat een foto een goede eerste indruk geeft van kenmerken als levenslust, extra/intro-versie en uitstraling, maar bij een uiteindelijke date ben ik toch door meerdere dames (aangenaam) verrast!

The circle is through the looking glass

Ienepien

Ja, in het echt is het toch weer anders.
4-dimensionaal, zeg maar. ;D

Austen

Sorry dat ik zo laat reageer, maar... Je moet niet alle mannen en vrouwen over dezelfde kam scheren! Ik heb mijn vriend via msn leren kennen, en we zijn nog steeds samen! Dus niet wanhopen: niet alle msn-mannen zijn geile flikkers die alleen op een nachtje uitzijn  ;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Je weet soms nooit hoe een koe een haas vangt. ;D

Austen

Citaat van: Ienepien op februari 27, 2008, 11:04:30 PM
Je weet soms nooit hoe een koe een haas vangt. ;D

In dit geval is het een olifant die een kip strikt  ;D (inside koosnaampjes)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Elmo-Girl

't Is inderdaad heel erg met die mannen met chatten.
Ze willen gelijk de MSN om een foto te kunnen zien.
Ik geef die meestal niet en zeker niet meteen...
Laatst toch een keer gedaan en nadat hij mij foto had gezien, heb ik hem inderdaad nooit meer op MSN gezien, zal me wel geblokkeerd hebben!!!
GRRRR, weer een lesje geleerd!!!

Maar inderdaad moeten niet alle mannen over één kam gescheerd worden, dan krijgen de lieverds nooit de kans!
Maar ja om die eruit te filteren is nog niet altijd zo makkelijk!

Ienepien

Lijkt me héél moeilijk. Maar inderdaad pas een foto laten zien, als je al een heleboel van elkaar weet, en het al babbelend wel klikt. :)

pinky

Oh irritante figuren. Doet me terugdenken aan de tijd dat ik net in Den Haag woonde. De eerste week onderweg naar school (wandelingtje van een paar minuutjes) werd ik ook door minstens drie mannen om mijn telefoonnummer gevraagd. Niet om mijn naam, niet mijn interesses, waar ik vandaan kwam etc. Neej, slechts mijn telefoonnummer. Eikels! Twee straten verder konden ze naar de rode lampjes gaan en de mooie en gewillege vrouwen die daar hun best doen om geld te verdienen. Maar neej, zij wilden blijkbaar gewoon goedkoop. SUKKELS!
Maar via msn vind ik het nog net iets erger. Die doen meestal nog enigzins f ze iets geïnteresseerd zijn! AARG!  :banghead: :banghead: :banghead:

Oh, nu heb je denk ik gezelschap in het ziekenhuis...