Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik erger me aan...

Gestart door zwartkopje, november 28, 2007, 11:00:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Tsja, wie weet zijn ze wel heel gelukkig samen. Ik wil dat soort dingen nooit veroordelen, want het kan ook WEL goed gaan. Maar goed, een goed doordachte start is het niet. En dat is allemaal niet zo erg. Ik zou het erger vinden als straks het kindje de dupe wordt van de ondoordachtheid van zijn/ haar ouders. Dus hoop ik van harte dat het wel goed gaat en dat ze gelukkig worden samen!


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

albie

Waar ik me aan erger bij mannen is dat ze als ze een date hebben hun dan meteen aan je kont en tieten gaan zitten ook al is het de eerste date...
gadverdamme, ik denk bij me eige als je seks zoekt dan zoek je maar via een sekssite en niet via mij...
gadverdamme...


Ienepien

Dat doen ze toch niet allemaal, hoop ik? :o

pinky

Meer dan nodig is in elk geval! Maar je elke man die dat doet is er eentje teveel, vind ik!

albie

jah inderdaat, ik ben het met je eens, elke man die het doet is er 1tje te veel...

En helaas, tot nu toe ben ik alleen maar gozers tegen gekomen die dat deden...
Of ze vroegen me meteen of ik niet ziek was of dat ik in het verleden nare dingen had meegemaakt ofzo als ik zij dat ik aseksueel was... ook zo leuk maarnietheus...  :banghead: om je dood aan te ergeren vind ik...

pinky

Tsja, ze willen je allemaal wel helpen om het op te lossen. Dan ben je een uitdaging. Niets leuker dan dat! Totdat het echt niet werkt en jullie beiden zwaar geirriteerd zijn. Maar ja... sommige mensen hebben ook een dikke plaat voor hun kop!

Demon

personen die je maar geen tijd of rust willen gunnen
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

pinky


myra

Ik zit nu op enkele contactsites...niet dat ik op zoek ben naar een relatie maar wil gewoon wat nieuwe vrienden leren kennen...

En ik merk dat mijn aseksualiteit nog steeds als een rariteit wordt aanzien. De klassieke vragen duiken weer op, en één persoon wenste me toe dat ik ooit eens het genot van een stomende vrijpartij zou mogen ervaren... Zijn wij dan werkelijk zo'n freaks? Is nu zelfs nieuwe vrienden leren kennen onmogelijk als je aseksueel bent?

Mss moet ik niet vertellen dat ik aseksueel ben, maar ik ben er graag eerlijk over, zodat mensen weten dat er nooit een seksuele relatie van kan komen...

Fricai

#71
Zolang het van beide kanten enkel om vriendschap gaat hoef je niks te vertellen lijkt me?
Freaks zijn we sowieso niet, we zijn cool. :P En niet zo instinctief! :) We zijn echter wel onbegrijpelijk, voor hun. Daar ben ik inmiddels achter..

Overigens ook ontopic:
Ik erger me aan de kleinste dingetjes aan mensen die ik niet ken, vooral in massa's, in het verkeer e.d. Bijvoorbeeld, mensen die stilstaan op de roltrap en zorgen dat je er niet langs kunt, mensen die niet kunnen inschatten of ze nu net voor je kunnen of toch niet, mensen die totaal van de aardbol verdwenen zijn en daardoor haast tegen je aanlopen, et cetera. Nu is een lichte irritatie normaal, lijkt me, maar ik betrap me erop dat ik van binnen echt veel te heftig reageer op dat soort sulligheden :P

Mannetje

Myra, ik zou het gewoon mooi voor je eigen houden.
Nieuwe vrienden leren kennen en een relatie zit een hoop ruimte tussen, dus je kan het altijd nog ter sprake brengen mocht het met iemand klikken en het verder gaat dan alleen vriendschap.

Wij zijn inderdaad erg onbegrijpelijk voor de meeste mensen  >:( Dus door het gewoon niet te melden, krijg je ook niet al die opmerkingen over je heen.

jojo83

ik erger me aan....tja waaraan niet op dit moment  :banghead:
maar toch vooral aan de muren van mijn slaapkamer (die ik al 2 weken veel te veel zie) en aan de enrome vermoeidheid na de narcose!
De hele dag niets doen is echt niets voor mij! Ik ben blij als ik binnenkort weer mag werken.

Ienepien

Ik ben ooit één keertje onder narcose geweest.
De maanden erna had ik het idee, dat ik 'tijd over had', maw, dat de tijd langzamer ging als ik dacht.
Dan dacht ik, dat het voor m'n gevoel ongeveer 3 uur moest zijn, was het nog maar 5 voor half 3, ofzo.
Heb jij dat ook? :-\