Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

reclame

Gestart door wheely, september 15, 2011, 08:58:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

 :D De eerste vijf seconden dacht ik: nee echt niet! Daarna herkende ik 'm!  :klap: Idd erg goed!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jinny

Waarom heb ik zo het idee dat aseksueel gelijk staat met humorloos? ???

essierulez

Citaat van: Jinny op november 24, 2012, 12:53:46 PM
Waarom heb ik zo het idee dat aseksueel gelijk staat met humorloos? ???

Geen idee, waarom?

Jovi_Hobbes

Dat is wel een heel rare conclusie.
Dit is de afdeling "wind je op" vandaar dat hier vooral negatieve verhalen langskomen. Verder is mijn ervaring dat aseksuelen echt niet van seksuelen verschillen in gevoel voor humor.
Iedereen ergert zich toch wel eens aan reclames? En het zijn ook niet alleen aseksuelen die zich storen aan het te veel aan seksuele verwijzingen in reclames. Ook seksuelen ergeren zich hieraan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jinny

Ja, waarom?
Ik proef die sfeer een beetje over het hele forum..........
Zelfs op zwaar christelijke fora kom ik die sfeer niet tegen, ik weet het niet.

Kan ook aan mij liggen natuurlijk.........  ;D

Ienepien

Humor en onzin worden hier niet zo gewaardeerd door bepaalde mensen.
Eerder hadden we veel onzin-berichtjes om het forum levendig te houden.
Maar .......................(.sorry, zal niet teveel erover zeggen. ;D, maar is de reden dat ik niet meer post :P)


Jovi_Hobbes

Mijn ervaring is in ieder geval anders, maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Natuurlijk is humor welkom op dit forum, maar gezien het onderwerp is het wel belangrijk om bepaalde delen serieus te houden. Mensen praten hier over zeer gevoelige onderwerpen, dat moet niet belachelijk worden gemaakt.
Hou er in ieder geval rekening mee dat er hier veel leden rondlopen, het feit dat er een aantal opmerkingen worden gemaakt waaruit je het gevoel krijgt dat die leden geen gevoel voor humor hebben zou je niet moeten aangrijpen om dan maar te concluderen dat alle aseksuelen geen humor hebben. 
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Zowel de opmerking van Jinny als van Ienepien herken ik absoluut niet, ik vraag me dan ook af wie die "bepaalde mensen" zijn waar Ienepien het over heeft   ???

* AceVentura denk dat we daarna maar weer snel on-topic moeten gaan  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Ik hou mijn mond wel weer. :wave:

Lizzie7

Nou, persoonlijk erger ik me niet aan seks in reclame, ik heb altijd horen zeggen dat "seks verkoopt", en dat zal dan wel zo zijn.
Maar ik erger me wel aan opmerkingen als dat aseksuelen humorloos zouden zijn. Dat heeft toch niets met aseksualiteit te maken.

Dutchamoeba

Dat heeft er ook helemaal niets mee te maken. Ik denk dat dat komt doordat mensen denken dat aseksuelen starre, stijve mensen zijn, en starre, stijve mensen zijn dus niet grappig...

bman

Citaat van: Veke op september 20, 2011, 11:01:00 PM
Meestal erger ik me niet, maar soms dus wel. En soms zelfs veel, zoals bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=zLrUJY4D5Bc 

Haha ook dat bord op het einde, scene 69 :)

Ik kan me eigenlijk niet echt druk maken over seksueel getinte reclames op tv, seks hoort er nu eenmaal bij in deze samenleving.
Je kan moeilijk verwachten dat je nooit ergens iets ziet wat met seks te maken heeft, uiteindelijk zijn de aseksuelen wel serieus in de minderheid.....

Lizzie7

Citaat van: Veke op september 20, 2011, 11:01:00 PM
Meestal erger ik me niet, maar soms dus wel. En soms zelfs veel, zoals bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=zLrUJY4D5Bc 

Oh, deze stoort mij niet, het zijn best 2 knappe mensen, toch? En natuurlijk bedoelt die firma niet dat je dat parfum moet opdoen als je gaat zwemmen, het is toch nogal logisch dat ze bedoelen dat het je in zulke sfeer moet brengen. Net zoals al die martini-reclames suggereren dat je met martini direct een fantastisch feest hebt, en niet dat George Clooney dan automatisch bij je komt aanbellen. Je mag het toch allemaal niet te letterlijk nemen he.

Veke

Ik begrijp wat je bedoelt, zo bekijk ik het ook niet echt. Ik vind die hele reclamespot gewoon megavulgair. Die close-ups op dat zwembroekje enzo. Het is er gewoon over. De bedoeling is dat sfeertje en hun parfum aan elkaar te linken, maar ik maak een link tussen de parfum en vulgariteit als ik zoiets zie. En ik kan me moeilijk voorstellen dat seksuelen dat wel mooie beelden vinden? (Maar ja, weet ik veel, hé.)
Veel spotjes voor parfum gebruiken een sekssfeertje, maar dat stoort niet altijd. Axe bijvoorbeeld doet dat goed, met een duidelijke knipoog.

FlowerPower

Ja ik vroeg me ook al af waarom ze die kerel zijn broekje in close-up nemen. Wat heeft dat in godsnaam met parfum te maken? En dan die vrouw haar kont wordt meer in beeld gebracht dan haar gezicht, en dan beginnen ze elkaar nog uit te kleden ook... Denk niet dat de gemiddelde mens parfum nodig heeft om met elkaar in bed te belanden...