Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekende aseksuelen

Gestart door Milie, november 02, 2009, 03:13:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Mannetje op november 10, 2009, 06:55:44 PM
Ik ken nog een bekende aseksueel. Ze is een bekende schrijfster van fantasy boeken.
Haar bijnaam is Ereinion.

Citaat van: Pinkeltje op november 10, 2009, 07:01:38 PM
Haha, Mannetje, je was me voor. Ik wilde kijken of Ereinion er inderdaad al bij stond. Hahaha! Zelfde gedachte

Bloos, bloos.
Ik kreeg trouwens wel een keer een opmerking over het feit dat er helemaal geen seks in mijn boek voorkomt.  :D Die vrouw leek een beetje verbaasd.

Ik weet verder niemand.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Sheldon Cooper ftw!  8) :D
Doet me aan mezelf denken...

Ienepien

Citaat van: Drisos op november 22, 2009, 09:36:33 PM
Sheldon Cooper ftw!  8) :D
Doet me aan mezelf denken...

En wie is dat? :-\

Fricai

Zie beginpost! ;) Een van de hoofdpersonen in Big Bang Theory, tv-serie. is tof! :)

Ienepien

Kee, ik ken ok niet alles weten, hè? :P

Fricai

wel als je de beginpost leest :P

Ienepien

Mijn geheugen kan niet verder dan een week terug. ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op november 22, 2009, 05:19:34 PM

Ik kreeg trouwens wel een keer een opmerking over het feit dat er helemaal geen seks in mijn boek voorkomt.  :D Die vrouw leek een beetje verbaasd.


Jeemig, de personages in jouw verhaal hebben echt wel betere dingen te doen dan te gaan liggen rollebollen in het bos  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

logan

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Ereinion

#24
Citaat van: Jovi_Hobbes op november 25, 2009, 08:19:41 PM
Citaat van: Ereinion op november 22, 2009, 05:19:34 PM

Ik kreeg trouwens wel een keer een opmerking over het feit dat er helemaal geen seks in mijn boek voorkomt.  :D Die vrouw leek een beetje verbaasd.


Jeemig, de personages in jouw verhaal hebben echt wel betere dingen te doen dan te gaan liggen rollebollen in het bos  :D

:schater:

Verder dan dit gaat het voorlopig niet (en misschien wel nooit):

   Chrys had een plekje in de zon gevonden en ze ging naast hem zitten. Hij trok haar tegen zich aan en voor ze wist wat er gebeurde voelde ze zijn lippen op haar mond. Ze schrok. Wat was dit nu weer? Zijn armen hielden haar stevig vast, maar toch lukte het haar om haar hoofd weg te draaien. Hij fluisterde dat het hem speet. Lilith haalde haar schouders op en keek naar hem op. Toen sloot ze haar ogen en bracht haar mond weer naar de zijne.
   Lilith was opgelucht toen hij haar weer losliet, maar ze kon in Chrys' ogen zien dat hij wel van dit vreemde gedoe genoten had. Dat was goed. Hij maakte een gebaar naar de natuur om hen heen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


logan

wow ik kreeg er rode oortjes van.
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Jovi_Hobbes

En een pakkende omschrijving: vreemd gedoe  :klap:
Grappig, iedereen op dit forum kan zich wel met deze scène vereenzelvigen, ik ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Lilith begrijpt sowieso erg weinig van de wereld, maar ik vond het met mijn achtergrond wel grappig om het er zo in te zetten. Dit soort scenes (en andere waar niet alleen Yeps oren rood van worden) worden in de meeste boeken te vanzelfsprekend gevonden, terwijl dat het natuurlijk niet is.
Ik denk niet dat ik er echt reacties op ga krijgen, tenzij ik er om zou vragen. Maar als de tekst in de edit aangepast gaat worden, zal ik er toch wel voor zorgen dat de strekking hetzelfde blijft.

Trouwens, nog een bekende aseksueel die in Nederland toch wel veel betekend heeft voor aseksualiteit (ofwel non-libidoisme): Geraldine Levi. Ik vind niet dat zij in dit lijstje mag ontbreken. Ze is naast de oprichter van de site over non-libidoisme ook comédienne.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Inderdaad! Van haar hoorde ik voor het eerst iets over aseksualiteit!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-