Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

The girl in de mirror

Gestart door NEWxRELIGION, juni 13, 2012, 09:05:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NEWxRELIGION

Ik ben iemand die graag het leven deelt met een vriend (geliefde), maar dat verlangen naar een vriend doet alleen maar pijn.
Telkens ik iemand ontmoet en het loopt goed, vertel ik dat ik aseksueel ben... Daar knappen ze dus op af!
Vrienden willen de meeste wel blijven maar zeggen dat een relatie zonder seks en naakt, ze niet zullen aankunnen.
En ik versta het, zelf heel goed maar zal iedereen in mijn leven weglopen omdat ik aseksueel ben?
Ik sta niet onder druk in mijn sociale kring om een vriend te hebben maar ik heb er gewoon nood aan.
Omdat ik als het ware "wacht" op liefde, weet ik nooit echt meer zeker als ik iets voor iemand voel.
Ik heb geen probleem met het aseksueel zijn maar wel dat ik zo moeilijk aan een vriend graak..
Dan kijk ik in de spiegel en probeer mezelf ervan te overtuigen dat die persoon er wel komt.
Maar ondanks mijn jonge leeftijd heb ik veel behoefte aan het hebben en houden van een vriend.

Groetjes Rani
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

Fricai

Komt wel. :) Maar ja wel 'moeilijk' idd als aseksueel, zeker gezien het type mensen in jouw omgeving blijkbaar.
Probeer op de leuke dingen te focussen die wel kunnen, for now?  :cake: