Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BELANGRIJK: forum!

Gestart door TBW, januari 27, 2006, 07:33:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Het is allemaal weer helemaal goed. Daar moet op gedro... eh, gegeten worden,  :cake: natuurlijk!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Joepie!!! Ik heb mijn knopjes weer terug :klap: :D
Lombas: Hijs idd  8)
En Chibi? Ook een nieuwe? Was je pikachu beu?

TBW

Citaat van: Knoddepropje op januari 31, 2006, 08:59:43 PM
Joepie!!! Ik heb mijn knopjes weer terug :klap: :D
Lombas: Hijs idd  8)
En Chibi? Ook een nieuwe? Was je pikachu beu?

Om het op een Peulengaleis-manier te zeggen:

Ge zijt zelf ne pikachu

Dat soort van ueberhilariteiten worden natuurlijk enkel erkend door de Vlamingen hier...  :D

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

#34
Ter info, als het forum in de volgende minuten plots problemen geeft... Ik ben een back-up systeem aan't maken, dat wilt dan zeggen dat ik ergens een foutje heb gemaakt, mijn excuses voor het eventueel ongemak ^_^.

30 seconden downtime /o/

lijkt te werken ~
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

#36
nog een kleine, onmerkbare verandering ;D om de beveiliging te verbeteren ^_^

nu moet ik gewoon nog eens ergens gaan testen of het ook daadwerkelijk verloren berichten kan herstellen, nu log ik gewoon de veranderingen~
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Je kan nu door iedereens computer zien?

:schater:

ChibiFirli

Citaat van: Lombas op februari 01, 2006, 11:48:43 PM
Je kan nu door iedereens computer zien?

:schater:
Kon ik natuurlijk al ;D

Ik hoop dat er niemand last heeft gehad van de kleine acties (forum is 2 keer ff down geweest, kreeg je leuke foutmeldingen ;D).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Had je nu nog contact met DavidJ?

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 27, 2006, 08:55:53 AM
Citaat van: TheBlackWatch op januari 27, 2006, 07:33:42 AM
Maar, omdat wij zo nalatig zijn geweest (en gedacht hebben dat we onschendbaar waren), is er een deel van het forum (namelijk dat deel dat bv. Google als laatste update had) verloren gegaan.


Het lijkt wel alsof we terug in de tijd zijn geplaatst. Volgens mij is alles na 24 januari (en voor vandaag) verdwenen  :78:

:78: Ja!!! Eerlijk gezegd werd ik toen echt pissig en een beetje depri daarover. Toevalig had ik die avond daarvoor veel tijd besteed bij het opschrijven en posten van een paar posts. En om de volgende dag te merken dat alles weg is, was best vervelend. Had zoveel tijd ingesteekt voor niets. Maja, niemand kon iets aan doen. En ik denk dat ik nu mijn les heb geleerd dat ik voortaan sommige van mijn posts op mijn pc even ook opslaat.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~