Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vraagje voor de seksuelen

Gestart door fee23, augustus 30, 2010, 11:46:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 06:23:50 PMAard vh beestje, ik heb er een hekel aan indien er stukjes uit mijn postings worden geknipt om te kritiseren, dan reageer ik wel eens wat bitscherig.

Geen probleem, ik hoop alleen dat je inmiddels snapt dat me alleen om de verwoording van een paar specifieke dingen ging. Op 'het hele verhaal' heb ik niks aan te merken. En die eerste (de enige belangrijke) heb je inmiddels genuanceerd, dus ik ben helemaal tevreden (Right, 'tevreden' klinkt arrogant hier, maar ik kan geen beter woord bekenden. :P)!

Lizzie7

Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 08:45:36 AM
Van mijzelf kan ik zeggen dat als ik een week of 5 geen sex heb gehad ik langzaam humeuriger wordt.
Daar helpt zelfbevrediging niet tegen.
Knuffelen ook niet.
Op dat moment wordt knuffelen alleen maar meer frustrerend omdat het een belofte naar meer gaat inhouden.
En dat frustreert en maakt dat ik nog humeuriger wordt.

Ik vind het fascinerend dat je zegt dat knuffelen het dan alleen maar erger maakt. Want dat is net wat ik zou doen als ik merk dat mijn partner slechtgezind is en gefrustreerd is. Hem bieden wat je wel kunt bieden aan lichamelijke affectie/intimiteit. Maar nu zeg je dat dat eigenlijk niet zo'n goede reactie is in jouw geval. Moet es aan mijn man vragen wat hij daarvan vindt. Is er dan niets dat de boog weer ontspant, behalve vrijen?

Fricai

#62
Inderdaad lastig, je wil inderdaad van nature dan juist affectie tonen. Ik zou het eens vragen in jouw geval ja, Lizzie. Het zal ook wel verschillen per persoon.
En áls het 'het alleen maar erger maakt' dan kan hij er wellicht iets over communiceren.

jojo2003

Citaat van: Lizzie7 op november 05, 2012, 07:49:44 PM
Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 08:45:36 AM
Van mijzelf kan ik zeggen dat als ik een week of 5 geen sex heb gehad ik langzaam humeuriger wordt.
Daar helpt zelfbevrediging niet tegen.
Knuffelen ook niet.
Op dat moment wordt knuffelen alleen maar meer frustrerend omdat het een belofte naar meer gaat inhouden.
En dat frustreert en maakt dat ik nog humeuriger wordt.

Ik vind het fascinerend dat je zegt dat knuffelen het dan alleen maar erger maakt. Want dat is net wat ik zou doen als ik merk dat mijn partner slechtgezind is en gefrustreerd is. Hem bieden wat je wel kunt bieden aan lichamelijke affectie/intimiteit. Maar nu zeg je dat dat eigenlijk niet zo'n goede reactie is in jouw geval. Moet es aan mijn man vragen wat hij daarvan vindt. Is er dan niets dat de boog weer ontspant, behalve vrijen?

Lizzie,
Ik kan me voorstellen dat Jinny zegt dat het daarvan erger wordt. Knuffelen kan een behoefte naar meer opwekken, maar voor mij werkt knuffelen niet verergerend. Niet dat ik knuffelig ben als ik humeurig ben :). Maar ik vind lichamelijke affectie dan toch belangrijker dan seksueel contact. Dat werkt dus kennelijk voor ons allemaal ook al weer anders.
Kennelijk zijn "wij seksuelen" net zo divers als "jullie aseksuelen. Ik ben benieuwd hoe jouw man daar in staat.

Jinny

Citaat van: Lizzie7 op november 05, 2012, 07:49:44 PM
Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 08:45:36 AM
Van mijzelf kan ik zeggen dat als ik een week of 5 geen sex heb gehad ik langzaam humeuriger wordt.
Daar helpt zelfbevrediging niet tegen.
Knuffelen ook niet.
Op dat moment wordt knuffelen alleen maar meer frustrerend omdat het een belofte naar meer gaat inhouden.
En dat frustreert en maakt dat ik nog humeuriger wordt.

Ik vind het fascinerend dat je zegt dat knuffelen het dan alleen maar erger maakt. Want dat is net wat ik zou doen als ik merk dat mijn partner slechtgezind is en gefrustreerd is. Hem bieden wat je wel kunt bieden aan lichamelijke affectie/intimiteit. Maar nu zeg je dat dat eigenlijk niet zo'n goede reactie is in jouw geval. Moet es aan mijn man vragen wat hij daarvan vindt. Is er dan niets dat de boog weer ontspant, behalve vrijen?

Het is ook net wat je zegt, in mijn geval, anderen kunnen er anders op reageren.
Hardlopen wekt ook endrofine op, dat schijnt bij sommigen ook te helpen, ik loop niet hard.
Ik houd van intiem contact met mijn meisje, en eens in de zoveel tijd moet de boog even ontspannen.
Een stevige vrijpartij is daar het beste middel voor.
Was het naar mijn idee ingericht dan werd er iedere passende gelegenheid wel gevreeën, lees, een tot drie keer per week.
Maar dat kan ze lang niet opbrengen, dus wacht ik lijdzaam af.  ;D

Mocht ik om andere reden slechtgezind of gefrustreerd zijn dan is de knuffel natuurlijk meer dan welkom, en je kunt de klok er redelijk op gelijk zetten, dus eea is redelijk in te schatten.

Lizzie7

Nou, net even gepolst bij de vriend, en hij zegt (gelukkig) niet extra gefrustreerd te worden van knuffels en andere aanrakingen wanneer het voor hem wel lang geleden is.

jojo2003

Citaat van: Lizzie7 op november 06, 2012, 04:30:35 PM
Nou, net even gepolst bij de vriend, en hij zegt (gelukkig) niet extra gefrustreerd te worden van knuffels en andere aanrakingen wanneer het voor hem wel lang geleden is.

Je kunt het maar zeker weten  ;). We zijn allemaal verschillend nietwaar?  :knuffel:

Jinny

Citaat van: Lizzie7 op november 06, 2012, 04:30:35 PM
Nou, net even gepolst bij de vriend, en hij zegt (gelukkig) niet extra gefrustreerd te worden van knuffels en andere aanrakingen wanneer het voor hem wel lang geleden is.
Wees blij dat iedereen anders is.....  >:D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 10:49:36 PM
Het is ook net wat je zegt, in mijn geval, anderen kunnen er anders op reageren.
Hardlopen wekt ook endrofine op, dat schijnt bij sommigen ook te helpen, ik loop niet hard.

Chocolade schijnt hetzelfde effect te hebben. Maar ik vind het nog steeds moeilijk om me voor te stellen dat het echt zo zou werken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jinny

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 06, 2012, 08:25:51 PM
Citaat van: Jinny op november 05, 2012, 10:49:36 PM
Het is ook net wat je zegt, in mijn geval, anderen kunnen er anders op reageren.
Hardlopen wekt ook endrofine op, dat schijnt bij sommigen ook te helpen, ik loop niet hard.

Chocolade schijnt hetzelfde effect te hebben. Maar ik vind het nog steeds moeilijk om me voor te stellen dat het echt zo zou werken.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat chocolade het lang niet haalt bij een volwassen orgasme.

Fricai

Smaken verschillen, doe mij maar de chocolade (mits wit met hele hazelnoten, = epic :))!

Jinny

Citaat van: Fricai op november 06, 2012, 11:10:36 PM
Smaken verschillen, doe mij maar de chocolade (mits wit met hele hazelnoten, = epic :))!
Wit geeft inderdaad niet het effect van gewone pure chocolade.
Het bewuste stofje is in witte chocolade net geheel afwezig.
Smaken verschillen inderdaad.  ;D

fee23

Geef mij ook maar chocolade hoor, die keuze is hier snel gemaakt ;D

AceVentura

Citaat van: Fricai op november 06, 2012, 11:10:36 PM
Smaken verschillen, doe mij maar de chocolade (mits wit met hele hazelnoten, = epic :))!
Wat dit betreft verschillen onze smaken in ieder geval niet  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Chocolade is altijd goed: puur, melk of wit  :cheerleader:

Maar nu dwalen we wel erg af van de serieuze vraag waar dit onderwerp over ging.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?