Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Komodo-varaan

Gestart door Sismo, mei 02, 2006, 07:03:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ereinion, jij zei iets over schijnzwanger...
Onze hond is elke keer nadat ze haar regels had schijnzwanger geweest. Nu was ze dit ook weer terug en sinds gisteren verloor ze ongelooflijk veel degoutant vies vocht. We zijn er mee naar de dierenarts geweest en ze moet donderdag geopereerd worden. Haar baarmoeder en eierstokken en heel de nest errond wordt weggenomen.
Allemaal duimen dat het goed komt alsjeblieft...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik ga aan jullie hond denken! Heel veel sterkte Zonnekind, want het lijkt me erg spannend om je huisdier te moeten laten opereren.  :-*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Sterkte zonnekind! Mijn hond is laatst ook geopereerd, er was een heel kleine kans dat hij overleefde, maar hij is volledig hersteld, jouw hondje gaat een geweldig asexueel leven tegemoet!!! ( ik neem aan dat het arme beesie niet veel seksuele impulsen meer zal hebben als zo'n beejte alle geslachtsdelen pleitos zijn)
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

 :D Daar zal ze geen last van hebben. Volgens mij is ze even aseksueel als haar zusje (ik ;D) Ze kan voortdurend mannetjeshonden uitdagen en verleiden maar tegen dat die honden dan komen, dan bijt ze er naar :rollol:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Zonnekind, laat je ons weten of de operatie gelukt is? Sterkte inderdaad!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Dank je allemaal om aan ons Laïca te denken! Het is allemaal veel beter verlopen dan verwacht. De baarmoeder splitst blijkbaar bij een hond en er was maar een gedeelte van de baarmoeder ontstoken. Normaalgezien loopt die etter dan meteen over naar het andere gedeelte maar dit was hier niet het geval. Uiteindelijk hebben ze wel alles weggenomen maar het is toch goed dat het nog niet te erg was. Ze is nu goed thuis en ze ligt heerlijk in haar mandje te slapen. Ik ben echt blij dat ze terug thuis is. Zonder haar is het hier zo vreemd... Normaalgezien volgt die mij voortdurend op de voet en nu kwam ik thuis in een leeg huis :'(
Maar goed, het is allemaal prima verlopen dus ik kan terug met een gerust hartje in mijn bed kruipen straks! ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Gelukkig maar, Zonnekind. Geef Laica een knuffel!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Zal ik zeker en met veel plezier doen :D
Als ik er eens een foto van vind, zal ik hem eens laten zien. Het is een pracht van een beestje, zal zeg ik het zelf ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat vind iedereen van zijn of haar eigen kindje  :D

En foto's wil ik natuurlijk altijd zien!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Groetjes van Ajda aan Laica! Wat een opluchting  :klap:

Citaat van: littlefanny op juni 13, 2006, 10:11:12 PM
( ik neem aan dat het arme beesie niet veel seksuele impulsen meer zal hebben als zo'n beejte alle geslachtsdelen pleitos zijn)

Je moest onze Ajda (gesteriliseerd dus) zien! Af en toe krijgt ze een aanval van "liefde" en probeert het eerste beste been dat ze tegenkomt te bespringen, maar als een mannetje dus  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)