Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Filmavond amsterdam

Gestart door asvgay, oktober 27, 2011, 01:45:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Dat zou interessant zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

We moeten helaas nog wat meer geduld hebben: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=474405115919823&id=209804579046546. Ik heb ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, maar misschien ligt dat aan de vluchtigheid van Twitter. Nou ja, geduld schijnt een schone zaak te zijn  :D
Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

DAn wachten we maar geduldig  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Heb de film inmiddels gezien -- Lijkt me eerlijk gezegd behoorlijk goed om aan leken een redelijk goed beeld te geven van aseksualiteit. :)

Uffie

Het wordt helaas een kwestie van heel veel geduld vrees ik. De film is alleen beschikbaar op Itunes en Amazon.com, en dan alleen in Amerika.
Op Facebook heeft ook al iemand gevraagd of en wanneer de film in Europa te zien is, maar ..... ook geen antwoord.
Hopelijk komt mijn droom van vannacht uit: ik droomde dat ik naar het filmhuis ging om (a)sexual te zien en ik had een T-shirt aan met grote letters erop ASEXUAL . Voorlopig maar de agenda van het filmhuis in de gaten houden dus....  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

Ereinion

Kun je het filmhuis niet tippen over deze film?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Uffie

@Ereinion Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Ik zal eens contact met ze opnemen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Wordt vervolgd....
Is there any escape - A guy called Gerald

Uffie

Helaas, het filmhuis laat de film voorlopig niet zien, jammer. Hier is hun antwoord:
Met dank voor uw mail en excuses voor de late reactie..... wij openen overmorgen met Hollywood blondes.... dus erg druk.

Ik ken de film niet.... en vooralsnog is de film niet voor Nederland aangekocht. Wij kopen geen films en het werkt helaas niet om 'zomaar' films in te zetten die geen filmrecensies krijgen. Ik denk (film is van 2011) dat hij hier wel op dvd zal verschijnen.

Hopelijk geeft een ander filmhuis dat ik dit weekend heb gemaild een positiever antwoord.
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Ik denk dat dit wel de standaard reactie gaat zijn. Zoiets werd ook al gezegd bij de WorldPride Conference in Juli, dat het voorlopig in veel landen hierdoor niet te zien zou zijn.

Maar uiteindelijk dus wel, hopelijk. :)

Ik vond hem wel goed.

MarkA

Voor wie de notificatie aan heeft staan op deze thread: klik!
Then, if you don't believe it all the magic is dead