Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vlag

Gestart door Uffie, mei 13, 2013, 12:21:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Hier een paar creatieve uitingen van de AVEN-vlag die ik onlangs tegenkwam:
Is there any escape - A guy called Gerald

NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Oh die laatste  :schater:

AceVentura

 :schater: :schater: :schater: :schater:
Vooral die eerste 2 vind ik erg leuk !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Oké, heb ik een zwaar incredibly ace moment als ik de tweede niet snap? Die andere twee vind ik overigens wel grappig (ik moet toch even mijn reputatie redden  ;D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

essierulez

Ze zijn erg leuk.


NewacE

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 14, 2013, 08:25:02 PM
Oké, heb ik een zwaar incredibly ace moment als ik de tweede niet snap? Die andere twee vind ik overigens wel grappig (ik moet toch even mijn reputatie redden  ;D )

Ik neem aan dat het je gaat om 'like a boss' ?

'Like a boss' is een kreet om uitdrukking te geven aan het feit dat iets met succes is afgerond of dat er iets is om trots op te zijn.
Het wordt tegenwoordig vooral op Twitter en Tumblr gebruikt, maar het komt oorspronkelijk uit een een parodie (in het programma Saturday Night Live, 2009) op het nummer 'like a boss' van Slim Thug

Het orgineel is vreselijk, maar de parodie is wel grappig. Hoewel ik geen fan ben van SLN
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NisCkxU544c


If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

vrovanzi

Hihi ik ga mee met Fricai en vind die wel leuk die ander zijn me wat te ' braaf '  :P

Jovi_Hobbes

Citaat van: NewacE op mei 15, 2013, 11:37:20 AM
Ik neem aan dat het je gaat om 'like a boss' ?

'Like a boss' is een kreet om uitdrukking te geven aan het feit dat iets met succes is afgerond of dat er iets is om trots op te zijn.
Het wordt tegenwoordig vooral op Twitter en Tumblr gebruikt, maar het komt oorspronkelijk uit een een parodie (in het programma Saturday Night Live, 2009) op het nummer 'like a boss' van Slim Thug

Het orgineel is vreselijk, maar de parodie is wel grappig. Hoewel ik geen fan ben van SLN
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NisCkxU544c

Dank je wel voor de uitleg. Eigenlijk struikelde ik al bij gaydar. Ik snap niet wat wat dat betreft de grappige link is met aseksualiteit. Of misschien snap ik het wel maar vind ik het gewoon niet echt grappig  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Met een gaydar bedoelen ze de mogelijkheid die sommigen claimen te hebben om homo's te kunnen herkennen. Aseksuelen zijn natuurlijk niet heteroseksueel of homoseksueel, daar doelen ze volgens mij op met het confusen van de gaydar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Jovi_Hobbes

Thanks, ook dat snapte ik wel hoor. De losse onderdelen leveren geen problemen op, maar als geheel zie ik niet in waarom dit grappig is. Het komt denk ik doordat ervan wordt uitgegaan dat aseksuelen voor homo's worden aangezien, omdat ze blijkbaar geen "normale" hetero's zijn, of zo. Maar ik vind hem wat vergezocht en eerlijk gezegd een wat rare vergelijking vanuit aseksuele hoek. Ik zou eerder verwachten dat iemand die aseksualiteit niet begrijpt zo'n grapje maakt. Er zijn toch ook gewoon homo-romantische aseksuelen?
MAar goed, zodra je een grap serieus gaat nemen is ie sowieso niet leuk meer. Dus ik kan beter ophouden voordat ik hem voor iedereen verpest  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Niet per se dat het ons aseksuelen met homoseksuelen verwart, meer dat het apparaatje het niet doet als er i.p.v. A of B ineens een optie C opduikt --- Fatal Error, klik op ok, etc. :P

NewacE

Citaat van: NewacE op mei 15, 2013, 11:37:20 AM
Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 14, 2013, 08:25:02 PM
Oké, heb ik een zwaar incredibly ace moment als ik de tweede niet snap? Die andere twee vind ik overigens wel grappig (ik moet toch even mijn reputatie redden  ;D )

Ik neem aan dat het je gaat om 'like a boss' ?

'Like a boss' is een kreet om uitdrukking te geven aan het feit dat iets met succes is afgerond of dat er iets is om trots op te zijn.
Het wordt tegenwoordig vooral op Twitter en Tumblr gebruikt, maar het komt oorspronkelijk uit een een parodie (in het programma Saturday Night Live, 2009) op het nummer 'like a boss' van Slim Thug

Het orgineel is vreselijk, maar de parodie is wel grappig. Hoewel ik geen fan ben van SLN
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NisCkxU544c




Het is in het Engels al een stompzinnige uitdrukking, maar nu hoorde ik 'm ook in het Nederlands voorbij komen op tv.     "....(vul in engels woord) als een baas"

Gaydar vind ik een leuke woordspeling. Daar zijn Amerikanen best wel goed in 
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Jovi_Hobbes

Citaat van: Fricai op mei 31, 2013, 11:10:26 PM
Niet per se dat het ons aseksuelen met homoseksuelen verwart, meer dat het apparaatje het niet doet als er i.p.v. A of B ineens een optie C opduikt --- Fatal Error, klik op ok, etc. :P
Maar ja, dan blijf je nog steeds met het punt zitten dat er wordt gedaan alsof aseksuelen een compleet ander ras zijn dan hetero's en homo's. Ik vind hem gewoon niet zo geslaagd omdat er voorbij wordt gegaan aan het feit dat aseksuelen ook homo kunnen zijn. Op deze manier schept het alleen maar verwarring.
En nu zeg ik er echt niets meer over  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?