Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Die definitieve lijst is het belangrijkst. Ik kom in ieder geval op die lijst te staan...

Fricai

Ik kan eventueel het gebouw van mijn studentenvereniging openen+afsluiten voor een dagje. Nog steeds Wageningen a.k.a. niet geweldig bereikbaar per OV, maar wel gratis.
Gelijk ook voorraden drank daar; Koffie 0.35, Thee 0.25, Fris 0.80, Bier 0.90. :)

Dutchamoeba


Ereinion

Klinkt goed. Misschien zijn er mensen die met de auto komen en dus een keertje extra op en neer willen rijden naar het station?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Fricai

Is geen zekerheid overigens, maar ik neem aan dat het wel kan, ben even in overleg per mail.

Jovi_Hobbes

Dat klinkt als een heel goede optie.  :klap:  Ben benieuwd of het gaat lukken Fricai.
@Evelyn, zulke ruimtes heb je hier in Nederland ook wel maar volgens mij kun je dat soort dingen vaak alleen 'huren' als je zelf ook lid bent van de club of de vereniging.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Bij de scouting is dat niet zo. Dat kun je ook huren als je geen lid bent.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nou dan moeten we maar op zoek naar een scoutingvereniging als Fricai's pogingen niet lukken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

solo

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Fricai


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Is het nu al zeker dat we de bijeenkomst in Wageningen gaan houden? Dan stuur ik namelijk weer een nieuwsbrief rond.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik weet het niet. Fricai, is het gelukt met de vereniging?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

De 26e komt nu inderdaad snel dichterbij, het is nu wel belangrijk dat er dingen duidelijk worden zodat we eventueel nog een alternatief kunnen zoeken.

Zijn er misschien ook nog ideeen voor de onderwerpen ? http://asexuality.org/du/index.php?topic=2773.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler