Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat het ook wel iets met generatieverschillen te maken heeft. Ik weet niet precies hoe oud jouw moeder is Peter, maar ik schat in dat ze in de buurt van mijn oma's generatie zit. Als ik mijn oma, haar zussen en leeftijdsgenoten zie valt me op dat zij juist nooit hebben geleerd om over gevoelens en emoties te praten. Ze hebben ze wel, maar uiten ze heel anders dan wij nu doen. Dat kan in eerste instantie soms harteloos overkomen, maar als je weet dat er diep van binnen toch echt wel de juiste emoties zitten (omdat die er op onverwachte momenten stiekem toch even uit komen) dan weet je ook dat je de eerste reactie nooit helemaal serieus moet nemen. Desondanks kan zo'n reacties soms toch pijn doen... Dus geef het inderdaad maar even de tijd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo83

Ik denk dat het zeker waar is wat je zegt Jovi. Gevoelens uiten werd "vroeger" niet gedaan. Dus misschien heeft je moeder gewoon moeite zich te uiten en weet ze zich geen raad met de situatie

petra1963

Mijn moeder is 70 jaar oud. Dus echt van een andere generatie.. Dus ja, je hebt gelijk, Jovi !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Tsja, ze draait vanzelf wel bij denk ik. Langzaam maar zeker... ze zal wel moeten!

Mannetje

Ik ben trots omdat ik weer durf  "open" te zijn.
Trots dat ik hier op de site via PM en openbaar gedeelte voor mensen toch op één of andere manier een steun kan zijn. (en trots op "jullie" die mij hier steun geven).
Trots dat ik bijna alle doelen in mijn leven al heb bereikt.
Trots op mijn doorzettingsvermogen.
Trots op... eh, ik weet even niets meer te verzinnen

Ienepien

Jammer dan, dat je je Avatar hebt veranderd. Die andere stond meer 'open' ;D

pinky

Hahaha, maar allemaal dingen om met recht trots op te zijn!

Mannetje

Ja, Mannetje heeft het af en toe weer erg gehad met open zijn. Maar ja, dat komt wel weer goed.

Fricai

Ik ben trots, want:
- vandaag goed opgelet in college (of iig geprobeerd)
- was meteen uit bed in plaats van dat slome gedoe :P
- net een mixje opgenomen van een uur, ging best prima, grotendeels. :) nu 'ns thuis naluisteren  8)

Ienepien

Goed opgelet bij college? Dat verdient  :klap: ;D
Meteen uit bed, zonder sloom gedoe? Dat verdient  :klap: :D
Mooie mix van een uur opgenomen? Klinkt goed. Dat verdient  :klap:   :ange:

Ciara

Ik ben trots (een beetje dan toch) omdat ikme zo goed als officeel bachelor of science mag noemen :) alleen nog even wachten tot alle cijfer administratie ed op orde is, en mijn diploma uitreiking is pas in februarie, maar toch :) geen school meer ^_^

Ienepien

Jeetje, en dat zeg je effe tussen neus en lippen door?
Dat verdient een  :klap:, een  :visibility:, en natuurlijk een stukje  :cake:!

Mannetje


jojo83


Fricai