Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

welkom aan de nieuwe leden!

Gestart door myra, november 27, 2005, 11:04:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

 Ik keek vandaag eens naar de ledenlijst en zag....twee nieuwe leden, SillyMe en musiclover666. Jullie zijn van harte welkom op ons forum! Als jullie vragen hebben  of een discussie willen starten, doe gerust! Als je liever meeleest is dat ook ok natuurlijk.

Hopelijk voelen jullie je hier thuis! :D

Jovi_Hobbes

Tof zeg, twee nieuwe leden op één dag.
Alvast hartelijk welkom!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

phate


Ereinion

Ook een hartelijk welkom van mij! Lezen is prima, maar ik ben wel erg benieuwd wie jullie zijn en hoe jullie bij ons terecht zijn gekomen.
In ieder geval cake voor jullie allebei!  :cake: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


TBW


Tempesta


Ereinion

Weer nieuwe leden!!! Indira en Daisy!
Welkom! Hopelijk is het forum wat voor jullie en leren we jullie beter kennen.
Cake bewaar ik voor jullie introductie-post, je moet er wel wat voor doen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

En nog een nieuwe: Kiara, ook van harte welkom.  :wave:  Voor jullie alle drie welkomstcake  :cake: :cake: :cake:

Wel een leuke verrassing hoor, ik kijk twee dagen niet en opeens hebben we er drie nieuwe leden bij  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta


SillyMe

Oh ik zie (bijna n maand later) dat ik welkom geheten wordt ;D
Heb net m'n eigen topic aangemaakt, waarin staat dat ik t allemaal nog niet begrijp, van daar dus..  :D

Thnx!
En @ Ereinion, hoe ik hier terecht ben gekomen?

GOED! zoeken! Was al jaren op zoek, maar t lijkt wel onmogelijk om te ontdekken dat je niet de enige bent!

Jovi_Hobbes

We hebben weer een nieuw lid!
Welkom Finse!  :wave:
Bij deze eerst een stukje traditionele AVEN-taart:  :cake:  Laat het je goed smaken.
Kijk zoveel rond als je wilt en post als je zin hebt. Ik ben heel benieuwd hoe je ons hebt gevonden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Silly Me, is best logisch dat je ons nog niet eerder gevonden had, want zolang bestaat dit forum nog niet.  ;)
Heb je ook nooit het engelstalige forum gevonden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SillyMe

Oh haha hoe lang dan? En wie is t begonnen?

Nee, die heb ik ook niet gevonden, bovendien denk ik dat de drempel dan toch hoger was geweest.. Zo van, "oh ja, ik ben de enige Hollander met dit 'probleem', laat maar dan, dan heb ik er toch niks aan"

myra

Ik denk dat we rond de 22ste oktober dit jaar gestart zijn met dit forum. Chibifirli is onze  creator en waarschijnlijk ook de grootste computerkenner hier