Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

tegen al mijn verwachtingen in...

Gestart door myra, augustus 24, 2007, 10:03:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maar wel fijn dat je nu je eigen huisje hebt, toch? Dat geeft een stuk meer privacy!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: myra op september 06, 2007, 06:23:43 PM
we wonen nog niet samen hoor. Zou nogal snel zijn he ;)

Ik heb het ook voor de toekomst bedoeld, hoor!  :handschudden:
Doe maar vooral lekker rustig aan!   :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Geniet er maar gewoon lekker van.

(zoiets zou mijn oma kunnen zeggen  :-\ )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Maar het is wel waar.. en het is lief bedoeld, toch ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Citaat van: Stev op september 02, 2007, 07:22:12 PM
Hi, hi, dit is best grappig, ik ben nog steeds aan het "inhalen" en heb net iets van een vrouw gelezen tot wie je je aangetrokken voelde en opeens dit!  :D

Ik heb een heel verwarrende periode achter de rug : een vriendschap met een ex-vriend die niet bepaald vlot verliep (heb er hier wel regelmatig over gepost), gevoelens van emotionele aantrekkingskracht tot een collega, angst voor eenzaamheid, het draaide allemaal door elkaar in mijn hoofd  :-\

Totdat ik zowat in een relatie rolde, het liep vreemd genoeg vanzelf. Jullie kunnen je wel mijn absolute verbazing voorstellen toen hij zei geen seks nodig te hebben. Hij voelt me ook aan op een manier die ik met niemand anders ooit heb meegemaakt...Het is allemaal zo verrassend, maar wel zalig.  ;)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Dus SOULMATES. Lees mijn liedje maar eens bij de songteksten.  :wave:


Ienepien

Voelt het niet of je de hoofdprijs in de loterij hebt gewonnen?
Ik hoop echt voor je, dat het goed blijft gaan. Verpest het nou niet op een ander vlak. (geld, vakanties, woonsituatie, weet ik veel wat.....)
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:

myra

ik zit eigenlijk nog in mijn fase van verwondering...Ik vind het gewoon zo ongelooflijk dat er iemand bij me past.

En verpesten ben ik niet van plan ;)

Ienepien


pinky

(aaah er is gewoon teveel leeuks hier!)
Ik vind dit echt zo schattig! hihi  :knuffel:

Hugo uit Brussel

TOF MYRA!!!!!  :knuffel:

Ik zat hier in de aanloop naar de biijeenkomst in Antwerpen wat bij te lezen, en ik vind het superleuk voor je.

Ik heb ondertussen al 9 maanden een aseksuele relatie (sinds 31 december, dus dat is zelfs voor een man gemakkelijk te onthouden  ;)), en we zijn toch wel door een moeilijke periode gegaan, vooral toen de kwestie van het samenwonen op de proppen kwam.  Ik woon in de stad, ben ook helemaal verknocht aan Brussel, en ben er sociaal en politiek erg actief; Doenja is HSP, en kan helemaal niet tegen drukte.  We zijn ook allebei al huiseigenaar, en ontzettend gehecht aan wat we zelf met veel moeite in orde hebben gekregen.  Toen hebben we ons wel allebei de vraag gesteld: seksuelen blijven ook niet enkel bij elkaar omdat ze behoefte aan seks hebben; dus waarom zouden we als aseksuelen bij elkaar blijven, enkel omdat we allebei géén behoefte aan seks hebben?  Maar goed, we hebben natuurlijk onze vriendschapsgeschiedenis van 11 jaar vóór het iets meer werd, en we hebben ook veel gemeenschappelijke interessepunten.

Ik ben in september een hele maand goed ziek geweest (een soort tijdelijke reuma, ik kon niet meer lopen en moest heel de dag op bed liggen), en toen is de klik gekomen dat ik toch moeilijk zonder Doenja kan.  Omdat ik zelfstandige ben had ik tijdens die maand ook geen inkomen, en ben ik na gaan denken over de relativiteit van mijn carrière (en mijn politieke ambities).  Ik kwam zelfs tot de conclusie dat ik helemaal ben uitgekeken op mijn huidige baan, én ik ben opnieuw gaan studeren (een master Stedenbouw en Ruimtelijke Planning), en ik zie het tegenwoordig, ook omdat ik veel kalmer ben, veel beter zitten om bij Doenja in te trekken (zij heeft nl. een tuin, en die heb ik niet, terwijl er wel een tuin nodig is voor Doenja's katjes).

Enfin, de rest vertel ik wel in Antwerpen.  Maar wat ikvooral wou zeggen: ik heb ook nog steeds een héél leuke aseksuele relatie!

Ienepien


myra

Heel fijn dat jullie de moeilijke periode doorgesparteld zijn, Hugo! Veel geluk nog samen en tot in Antwerpen.:)