Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onbegrip.

Gestart door loganmanticore, oktober 29, 2007, 02:56:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ja, met grapjes is dat een dilemma. Ik maak zelf ook wel eens asexuele grapjes. En sommige mensen weten dan niet hoe ze kijken moeten, andere kunnen er wel om lachen. Het voordeel is dat ik de klieren daarmee  het gras voor de voeten wegmaai. En dat ze weten dat ze mij er niet mee in het defensief kunnen drukken. Maar ja, ben ik weer he, die dat dan durft en doet.... ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


Rush`

Is dat niet al eens ergens eerder aan bod geweest? dat veel asexuelen ook verhoogde waarneming hebben of iets voor dit soort dingen?
Ik vis bij deze ook naar een applausje van ienepien want ik heb dit fenomeen dus ook  :wave:
The circle is through the looking glass

Ienepien

Kan best.
Maar als er weer nieuwe mensen komen, komen sommige onderwerpen weer tevoorschijn.
Is helemaal niet erg.  8)

Rush`

The circle is through the looking glass

Ienepien

Sorry, daar heb ik overheen gelezen. Of heb je 't er later bijgezet, en was ik te snel?


:klap: :klap: :klap: :klap:

Rush`

ik denk dat je te snel zit te lezen  :schater:
The circle is through the looking glass

Ienepien

Ja, ik wil ook alles tegelijk.  :schater:

pinky

Goed om te willen, lastig te realiseren. Maar als het je lukt, laat het me snel weten. Ik wil ook alles tegelijk kunnen!

Ienepien

Toverstokje voor Sinterklaas vragen. :D

Jovi_Hobbes

Die komt dus niet in Amerika!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rush`

Dit draadje is wel belangrijk voor iemand in ieder geval!

Gast      09:55:18 PM     Print het onderwerp "onbegrip.".
The circle is through the looking glass

Ienepien