Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen zin vs angst

Gestart door myra, juli 14, 2007, 11:03:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Enige tijd geleden vertelde ik iets over een mogelijke nieuwe vriendin..
We bellen elkaar elke dag, als we elkaar niet zien. We genieten ook van het frequente contact. Op emotioneel niveau is het heel krachtig en intens. We kussen en knuffelen, maar verder hebben we geen sexueel contact. We benoemen het als 'vrienden', maar er zitten veel meer emotionele lagen in..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Wat fijn! Echt goed om te horen!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, ik ben er ook blij mee. Vandaag zijn we weer van 15.00 uur tot bij 22.00 uur samen opgetrokken.. En het voelt heel goed.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik vergeet er helemaal de 4 Daagse en de Zomerfeesten door, die nu ook zijn en waardoor het vreselijk druk is in de stad... :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

tof dat te horen, Peter

Als jullie je beiden goed voelen bij deze diepe vriendschap is dit geweldig. :)

Er zit eigenlijk ook wel een diepere reden achter dit postje. Ik heb gevoelens voor een collega, een zachte lieve vrouw, waarvan ik weet dat ze lesbisch is.  Ik ga haar uiteraard niet 'bespringen' maar wil haar wel beter leren kennen. Het is nieuw voor mij, ik heb mijzelf nooit als lesbisch gezien, maar als ik erover nadenk heb ik een vrouwenlichaam altijd wel mooier gevonden dan een mannenlichaam.

Ik verlang nog steeds niet naar seks, maar denk wel dat ik het bij een vrouw beter zou kunnen accepteren. Ik vind vooral penetratie vreselijk.

pinky

Nou gewoon ervoor gaan dan! Ik denk dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich god bij voelt, zolang anderen daar niet onnodig door gekwetst worden.
@ Peter; Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat met die vrouw!  :)

Littleone

CiteerIk denk dat iedereen lekker moet doen waar hij of zij zich god bij voelt,

:D

(Pinky, is toelachen,  niet uitlachen)

pinky

Hmm, ergens heb ik het gevoel dat ik een e vergeten ben...neej toch niet!  :P

Sismo

Als een god in Frankrijk...maar dan in België!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

@ Myra: wat fijn voor je ! Het is de moeite waard om die vrouw beter te leren kennen, en wie weet komt er wel iets moois uit voort.  :klap:

Vandaag ben ik weer van 15.00 uur tot 22.30 uur met die vriedin op stap geweest.. Het voelt heel nabij... :) :) :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat leuk voor je Peter  :knuffel:  Weet ze dat je aseksueel bent?

@ Myra, je zou inderdaad eens kunnen kijken of het iets kan worden tussen jou en die vrouw, je weet maar nooit. Succes!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben bezig om dat zachtjes in te leiden... :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Spannend, hopelijk pakt ze het goed op. Ik ga voor je duimen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, duim maar voor me.. Het kan nog vele kanten op met on tweeën. De afgelopen dagen waren erg intensief.. ik was er vandaag doodmoe van. Ik raakte erg uitgeput van dat intensieve, merkte ik. Terwijl ik ook graag bij haar ben en haar ook niet wil kwetsen. 
Morgen gaat ze op vacantie, met een vriendin, en dinsdag ga ik naar Wallonië, voor een paar dagen. Dat geeft wat rust en afstand, en dat is ook wel goed.
Ze heeft gemerkt en begrepen dat ik sexueel niet zo actief ben ( ahum.. ;D ) en ik heb haar stukje bij beetje delen van mijn verhaal verteld. Tot nu toe lijkt ze het te begrijpen, en gaat het goed.  :) Ik begin er niet over of ze bij mij blijft slapen, en zij ook niet.. ::) Maar verder ben ik wel knuffelig ingesteld, en ze heeft al vaker relaties met personen met een lichamelijke handicap gehad. Misschien scheelt dat ook..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)