Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geen zin vs angst

Gestart door myra, juli 14, 2007, 11:03:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Het klinkt in ieder geval positief. Maar je moet inderdaad wel af en toe rust voor jezelf inbouwen hoor, dat zal ze toch vast wel begrijpen? Ik ga gewoon lekker door met duimen voor je  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

hessian

Bij mij was het na de eerste poging tot sex wel beangstigend ,dat ik niet opgewonden werd.Daarom heb ik het een tijdje gemeden maar dan probeer je nog een paar keer en dan besef je dat er iets mis is.Maar toen heb ik AVEN ontdekt en wist ik dat er niks mis mee was.

Ereinion

Peter, wat een fijn verhaal! Geniet er lekker van, maar ook van de rust die je nu even hebt.

Myra, ik hoop voor je dat je wat toenadering kan vinden! Heel veel succes en geluk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Het is heel gezellig, maar zonder sex.. Maar we hebben gisteren en eergisteren wel samen een groot houten ledikant in elkaar gezet ( 2 persoons !) dat ze wat al langer geleden head gekocht. En eergisteren bezorgd werd. Dat bed en de nieuwe matrassen hebben we toen toch wel samen even uitgeprobeerd... :D maar zonder sex.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik hoop voor je dat het zo kan bijven bestaan!  :wave:

Little_Lady

Ja, dat hoop ik ook voor je Peter! Het is wel hoopgevend natuurlijk, voor degenen zonder relatie die er wel eentje zouden willen met een andere a-seksueel.

Angst speelt in mijn geval idd een grote rol. Dingen uitproberen heb ik wel gedaan, maar niet op eigen initiatief. Het 'moest' nou eenmaal toen ik vriendjes begon te krijgen. Interesse in jongens heb ik altijd gehad, maar niet met de intentie om ermee naar bed te gaan. Dat was iets voor 'later'. Doordat de pogingen die mijn (ex) vriendjes en ik ondernamen niet het gewenste effect op mij en onze relatie hadden, zijn mijn vorige twee relaties o.a. om die reden uitgeraakt. Daarbij kwam dat ze allebei leden aan pathalogisch liegen. Bij mijn huidige vriend ben ik dan ook extra voorzichtig, allerlei vreemde buitensporigheden (zo schreef hij vroeger en voor mijn tijd nogal agressieve teksten) zorgen ervoor dat ik helemaal geen pogingen meer wil ondernemen om het nog eens te proberen op seksueel gebied. Bovendien vond ik het allemaal nogal pijnlijk, kostte het bergen energie, voelde ik me opgelaten (ook door mijn strenge opvoeding) en was ik toendertijd nog niet aan de pil. Voorheen voelde ik me nog wel seksueel tot hem aangetrokken, maar dat was geheel in het begin, voordat we ook maar iets aan seks hadden gedaan. Elke keer als ik het probeer, valt het weer tegen en kan ik er nog maanden mee rondlopen.

myra

om even terug te komen op mijn gevoelens voor vrouwen. Ik denk dat ze toch niet zo sterk zijn, de collega waar ik het over had, had blijkbaar niet veel zin in contact met mij (geen openlijke afwijzing, maar heb gewoon niks meer van haar gehoord). Normaal gezien zou ik liefdesverdriet moeten hebben maar ik was er eerlijk gezegd snel overheen  ???

Dus ik denk dat ik toch een gewone aseksueel ben... :D

Jovi_Hobbes

gewoon en aseksueel is dat niet een contradictie in termen  ;D

Je moet gewoon alle opties open houden en dan zie je wel wie of wat er op je pad komt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 08, 2007, 08:41:21 PM
gewoon en aseksueel is dat niet een contradictie in termen  ;D


hier niet :)

petra1963

#42
Citaat van: peter1963 op augustus 02, 2007, 03:39:12 PM
Het is heel gezellig, maar zonder sex.. Maar we hebben gisteren en eergisteren wel samen een groot houten ledikant in elkaar gezet ( 2 persoons !) dat ze wat al langer geleden head gekocht. En eergisteren bezorgd werd. Dat bed en de nieuwe matrassen hebben we toen toch wel samen even uitgeprobeerd... :D maar zonder sex.. ;)

We hebben gisteravond van ongeveer 19.30 uur tot 23.00 uur met elkaar aan de telefoon gehangen. Het was heel gezellig, en zoals altijd waren we toen we de hoorn neerlegden nog lang niet uitgepraat...en vandaag hebben we elkaar weer drie kwartier telefonisch gesproken, en het was heerlijk !
Maar: we hebben gisteravond wel goed doorgepraat over 'ons samen', zeg maar. Blijkbaar hadden we daar beiden de afgelopen week veel over nagedacht. En onafhankelijk van elkaar waren we tot de conclusie gekomen: het is wel een hele diepe en fijne vriendschap, maar geen relatie. Beiden met onze eigen redenen. Dat sloot dus opnieuw heel goed bij elkaar aan, kun je dus concluderen.. :)
Aan de ene kant is het jammer, anderzijds voelt het wel zo. Voor mij was de belangrijkste vraag: is zij nou degene voor wie ik mij leven zoals het nu is helemaal op zijn kopwil laten zetten ? En word ik daar dan gelukkig van ? Beide antwoorden: nee. Toen was het voor mijzelf feitelijk wel duidelijk..  :-\ Bovendien: ik ben met meerdere vrouwen diepgaand bevriend. Als ik een relatie met haar zou krijgen, zou dat ook die vriendschappen waarschijnlijk diepgaand beïnvloeden. Wil ik dat ? Voelt dat voor mij goed  ? Eigenlijk wil ik dat niet..Dus ja, opnieuw dezelfde conclusie.. :-[
Afijn, een mens is een vat vol tegenstrijdigheden. Ik dus ook. Misschien heeft met met de leeftijdsfase te maken waar ik nu in zit. Misschien met mijn karakter.. En ik voel wel dat ik het aan de ene kant jammer vind.. Maar aan de andere kant het niet voel.. Dus ja, waar begin ik dan aan ? En misschien is het wel ook zoals Jovi het elders op dit forum al formuleerde: eigenlijk woon ik in de gemeenschap waar ik nu woon al samen... Op een wat andere manier, maar dat voelt ook wel zo, ja.
Dus helaas: geen relatie. Maar gelukkig: wel een hele hechte en diepe vriendschap... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik hoop echt voor je, dat zij het met je eens is, en de situatie accepteerd zoals die is, en zoals jij die wilt.  :knuffel:

petra1963

#44
Ik denk het wel.. Zij gaf aan niet verliefd op mij te zijn en niet op een relatie met mij uit te zijn. En de vriendschap zoals die er is wel heel plezierig te vinden..Dat loopt aardig parallel met mij, zo heb ik het gevoel.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)