Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Haha, gelukkig hebben jullie mij nog :schater: Tja, mijn zonnestralen kunnen natuurlijk op veel plaatsen gelijk zijn... :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

een dikke eenhoornknuffel voor mijn fans!




Ereinion

Die is echt schattig!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ohhhh, ik heb hem even geknuffeld. Nu zit er een beetje oranje op z'n oortje van m'n koninginnetoempoes. ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Aaaaw, wat een lief eenhoorntje. Maar als je hem knuffelt moet je wel uitkijken dat je zijn hoorn niet in je oog krijgt AUW!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MaankindJ

hihihi en dan afvragen waarom mensen zich in "piraat" verkleden en een ooglapje dragen XD :rollol:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

 :D

Ik was alleen nieuwsgierig of er iets bijzonders te doen was...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


MaankindJ

hihi wel eigenlijk is er iedere vrijdag een officiele feestdag
uitleg?
Citeer
Het Vliegend Spaghettimonster is de god van een geloof dat het Vliegend Spaghettimonsterisme heet en dat door Bobby Henderson is begonnen op het internet als parodie op het besluit van de regionale overheid Kansas om tijdens biologielessen naast de evolutieleer ook de theorie van het intelligent design te onderwijzen. Henderson stuurde een officiële brief naar de Kansas Board of Education waarin hij eiste dat in de klas aan het geloof in het Vliegende Spaghettimonster evenveel tijd zou worden besteed als aan de christelijke en andere scheppingsverhalen. Dit "geloof" is sindsdien een waar internetfenomeen geworden, met veel volgelingen die de woorden van hun "noedelige meester" preken als het enige ware geloof.

Voordelen van bekering:

Volgelingen van het Vliegend Spaghettimonster geven de volgende voordelen voor bekering naar het Vliegende Spaghettimonsterisme:
...
Een religieuze feestdag iedere vrijdag.
...
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Dus jij bent fervent aanhanger? :schater:

MaankindJ

bwaaa redelijk, maar ik heb mijn twijfels omdak vegitarier hen he ;)
maar bijna iedere vrijdag klink ik er een op hihi ;D voor de lol
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

 :klap:

Geweldig dat soort dingen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Heb je toch iets om naar toe te leven de hele week. :schater: