Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

myra

Citaat van: bebe op januari 14, 2009, 08:49:19 AM
gefeliciteerd met je fanclub Myra!  :cake:
Wanneer komt de Luna fanclub?haha
Leuk meis!

Ik neem al zoveel ruimte op dit forum in...maar als je eens over hamsters wilt mailen/chatten, laat het me weten... ;D

Gabrielle

Er is toch een topic over hamsters? Zo lees ik er ook wat over.

Jovi_Hobbes

Een grote  :knuffel: Myra. Hier word je zeker wel gewaardeerd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra


bebe


Ienepien


pinky

Ja, ik ook. Kijk, je bent de eerste die ons AVEN-ers netjes in een rij heeft kunnen doen aansluiten! Dat verdient een  :cake:

myra

Beste mensen,

Ik ga wat minder actief zijn op AVEN... Ik voel me hier de laatste tijd niet meer zo thuis als vroeger. Heb het gevoel dat er niet of nauwelijks gereageerd wordt als ik iets persoonlijks post... En dat het hier een gezellig nederlands vriendenclubje is, waar ik geen deel van uitmaak...Dit gevoel heb ik al geruime tijd...

Ik zal wel blijven lezen en af en toe waarschijnlijk nog wel reageren... en natuurlijk als het nodig is spam verwijderen :) Jullie kunnen me ook nog altijd via een PM bereiken.

Tot ziens!

bebe

ohhh wat jammer Myra!
Jammer dat je het zo voelt..........
Maar als je je hier niet meer happy voelt , kan ik me voorstellen dat je deze beslissing neemt.
Maar nogmaals jammer................. :78:

Ereinion

Ik had al zo iets verwacht, omdat je ook al een ander forum was gestart. Ik ga je missen, je hoort er hier echt bij.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik lees wel eens op je Belgische forum, maar daar is het ook nogal stil. Niet wat je er van verwacht had, denk ik.
Jammer.
Maar ik zal je ook missen. Jammer dat je het zo voelt. :knuffel:

Sismo

Hoi Myra,
Ik herken het wel een beetje, ik denk dat dat komt omdat we toch in korte tijd erg groot zijn geworden. Vooral in de begintijd was het knusser en iedereen die actief was kende je. Toch jammer dat je je echt niet meer thuis voelt. Welicht is het ook gewoon tijd om je weg te gaan (samen!). Ik wens je in ieder geval veel geluk toe en hopelijk kom je idd toch nog 'ns langs!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

en je bent en blijft hier natuuuuuurlijk altijd welkom, dat snap je wel he?

myra

Dank je wel allemaal... :knuffel:

Jullie hoeven het niet zo radicaal te zien hoor. Ik blijf zeker nog lezen en zal ook nog wel af en toe iets laten horen...

Ik heb er zeker niks tegen dat we nieuwe actieve leden hebben hoor... :klap:

maar het is meer zo'n gevoel dat er dikwijls gewoon niet gereageerd wordt op dingen die ik neerschrijf...Niet dat ik constant alle aandacht wil, hoor... :-\ maar vaak denk ik : waarom heb ik dat neergeschreven als niemand het schijnt te lezen...
En ben ook een beetje uitgekeken op die topics vol smiley's maar met weinig inhoud (geen verwijt hoor, dit is mijn persoonlijke mening) .

Dit is zeker geen afscheidsberichtje... Ik wil alleen maar zeggen dat ik wat minder zal posten (wat ik eigenlijk de laatste maanden ook al doe).  ik vind jullie allemaal lieve mensen hoor... :knuffel: