Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik zing nu ook veel onder de douche.. Ik heb van mijn medebewoners nog geen commentaar gehoord.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik neem mijn papegaai mee onder de douche.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

En hoe lang moet je hem dan drogen?  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

In de wasdroger of de magnetron gaat dat vast heel snel.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Ben ik de enige die gewoon alleen maar douchet onder de douche? O wacht, ik scheer ook weleens wat okselhaar weg onder de douche. Hee, ik doe ook andere dingen onder de douche ;D.

Sismo

Hè, gelukkig, ik was even bang dat je gewoon was... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik was mijn haar onder de douche!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ik geniet van het douchen onder de douche. Telt het ook mee?  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Rush`

Neeh, het moet wel iets aparts zijn natuurlijk, douchen om te douchen is niet 'in' natuurlijk  :P

Wat ik opzich ook nog wel ens doe onder de douch is mezelf wassen, maar alleen voor speciale gelegenheden natuurlijk!
The circle is through the looking glass

pinky

Ik sta altijd hele plannen te bedenken onder de douche. Wat ga ik doen en wanneer en hoe. Vaak zijn het onmogelijke plannen, maar het is zo leuk. Bijvoorbeeld wat ik ga doen als ik geld zat heb, hoe mijn droomprins eruit ziet enzovoort. Of wat als ik heel beroemd zou zijn allah oprah. Niet dat ik het ook echt zou willen, maar in dromen zie je toch alleen maar de goede kanten. Haha. Oh ja en de laatste tijd, hoe het zou zijn als ik eindelijk mijn rijbewijs eens een keertje haal! en ja, dat kost wel wat water ja! warm water ook nog eens...

Ereinion

Als ik de douche schoon moet maken, ga ik meestal zelf ook al onder de douche staan. Twee in één.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Hey, das eigenlijk best een goed idee!  :klap:

Jovi_Hobbes

Toen ik nog bij mijn ouders woonde douchte ik altijd heel lang want dan kon ik lekker rustig over vanalles nadenken compleet ongestoord door anderen. Nu heb een heel huis om ongestoord na te denken en douche ik dus een stuk korter.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

De gas- en waterrekening een stuk kleiner bij je ouders?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-