Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Ik ben er echt zo blij mee. Ik raak er ook niet op uitgekeken.

Jovi, je krijgt een print van deze kaft. Tijdens de Elf worden die weggegeven aan de eerste 100 mensen die Geboren in Licht kopen. (en jij hoeft het boek, als proeflezer zijnde, niet eens te kopen)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Die is gaaf! Signeersessie wordt geregeld!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op april 06, 2012, 06:27:16 PM
Jovi, je krijgt een print van deze kaft. Tijdens de Elf worden die weggegeven aan de eerste 100 mensen die Geboren in Licht kopen. (en jij hoeft het boek, als proeflezer zijnde, niet eens te kopen)
:o
* Jovi_Hobbes doet een juichend dansje   :cheerleader:
Wat stoer!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba


MarkA

Hoe heet de tekenaar eigenlijk? Ik kan het net niet lezen op het plaatje. :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Dank jullie wel!

MarkA, ik heb je een PM gestuurd. Ik weet niet zeker of ik de illustrator hier moet noemen, namelijk.
Voor andere nieuwsgierigen, op mijn website is het antwoord ook te vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MarkA

Ok thanks voor je berichtje. En de dag zal komen dat het een eer is om op AVEN genoemd te worden! ;)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

 :D

Dan hoor je er gewoon niet bij als je naam hier niet staat.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Oeh de schaamte die gepaard gaat met seksueel zijn.... brrr.... ;)

Ciara

Wauw mooie cover! Ik heb je nog gezien zondag! Bij het weggaan, maar toch :p

Echt stom als ik eerder bedacht had dat jij ook wel aanwezig zou zijn was ik bij de boekentent langs gewest :p Compleet vergeten gewoon :p

Oh well.

Hoi  :D

Ereinion

Beetje laat antwoord, maar goed.

Ik heb je inderdaad ook gezien, maar ik was een beetje wazig van alle drukte dat ik gewoon weg ben gefietst en later pas bedacht dat ik misschien even een praatje met je had moeten/kunnen/willen maken. Sorry.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Hé, je bent er weer  :cheerleader:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

In april kwam Geboren in Licht uit en die is nu alweer helemaal uitverkocht. Daarom is er een herdruk van de hele trilogie verschenen met nieuwe kaften. Om er meer een eenheid van te maken, maar ook met het oog op de buitenlandse markt. Een maal raden wie bezig is met de vertaling van Gebonden in Duister?  ;)

Maar eerst komt Hydrhaga in het engels uit.  :cheerleader:

Voor de mensen die in de buurt van Rotterdam wonen - of verder weg, maar die reizen niet erg vinden - op 22 september is er een fantasymiddag in Selexyz Donner Rotterdam. Twee nieuwe boeken worden daar gepresenteerd en ik zal ook aanwezig zijn met mijn boeken. Het programma van deze middag volgt nog, met dan ook meer duidelijkheid wat ik dan ga doen.

En dan ben ik eindelijk met een nieuw verhaal begonnen. Wel lastig om weer helemaal opnieuw te beginnen. Ik heb al wel 4 boeken geschreven, maar ben nog maar twee keer aan een verhaal begonnen en dat was voor beide verhalen zo'n 6 jaar geleden. Maar langzaam kom ik er weer in.

En dan zijn mijn vriend en ik ook nog samen op vakantie geweest. We hebben de Hadrians Cycleway gedaan. Rond de 300 kilometer van west-engeland via de muur van Hadrianus naar NewCastle in het oosten van Engeland. Een erg gave uitdaging en een ervaring waar ik met veel genoegen op terug kijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.