Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Gideon2511, juli 08, 2022, 10:38:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gideon2511

Hoi allemaal,
Ik ben Gideon ( niet mijn echte naam), 38 jaar jong en woon in Nijmegen.
Ik ben vooral op zoek naar contact met mensen die net als ik worstelen met hun aseksualireit. Of er gewoon over willen praten.
Seks is eigenlijk totaal geen onderdeel van mijn leven. Ik heb weleens wat geprobeerd met zowel vrouwen als mannen. Maar ik vond het nooit echt spannend of geil. Ik hou meer van knuffelen of  zoenen. Daar geniet ik meer van.

Ik ben een beetje creatief aangelegd. Hou van kunst en cultuur. Het bezoeken van musea en wandelen in de natuur.
Wil je meer over mij weten, stuur dan gerust een berichtje ofzo. Mijn instagram is Lauw2511. Voor wie graag wilt weten hoe ik eruit zie enzo.

Groetjes 🍰🍰

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Gideon :cake2:
Dat je seks niet spannend of geil vindt, is heel herkenbaar. Als ik je berichtje zo lees, lijkt het me dat je in dit opzicht aardig tevreden bent over hoe je bent. Leuk dat je dit forum hebt opgezocht! :handschudden:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Gideon,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik worstel niet met aseksualiteit, maar als je het leuk vind om eens de babbelen over het onderwerp vind ik het prima als je me een privéberichtje stuurt.

Ik hoop dat je hier op het forum gaat vinden wat je zoekt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ocean


Jaap

Hoi Gideon,

Welkom hier!  :cake: :cake:

Gideon2511

Bedankt voor de reacties iedereen..En de stukjes taart haha.🤗😜

AceOfCups

Welkom Gideon!  :cake: :cake: :cake:
Hier nog een ace uit Nijmegen :)
Ecce homo

Piggelot


Kawaî


PallaS.


Fricai