Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Twijfel

Gestart door Fab1965, juni 24, 2018, 01:02:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fab1965

Hallo,ik ben Fab, ik ben na een huwelijk van 23 jaar gescheiden en ben inmiddels 5 jaar alleen.Ik heb na het krijgen van mijn kinderen geen behoefte meer gehad aan deze maar omdat mijn partner wel wou ,deed ik het om hem een plezier te doen,na verloop van tijd kreeg ik telkens meer tegenzin en ben er mee gestopt omdat het me tegen stond,ik zou nu naar 5 jaar alleen te zijn wel een vriend willen want ik vind gezelschap wel heel fijn,maar liever geen sexy meer en op datingsites willen ze dat wel,nu weet ik niet hoe ik aan een leuke vriend kom.

AceVentura

Welkom op het forum Fab,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Volgens mij ben je al goed bezig, je hebt een oproepje in ons contacthoekje geplaatst. Het is niet het drukste deel van het forum, maar voor zover ik kan inschatten worden er regelmatig contacten gelegd. Als ik je een tip mag geven: Vertel iets meer over jezelf en wat voor persoon je zoekt, dan vergroot je kansen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom.

Herkenbaar punt. Helaas liggen de partners die zelf aseksueel zijn of die daar begrip voor kunnen opbrengen niet echt voor het opscheppen. Via datingsites heb ik ook niet zulke positieve ervaringen.

Wie weet lukt het je om via het forum iemand te vinden.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Hey Fab, welkom en succes met je zoektocht! :wave:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)