Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouwenpraat

Gestart door Zonnekind, juni 04, 2007, 04:44:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Vrouwenpraat

Van dokters tot sacochen,
van overgewicht tot tandklossen.
Van zwangerschap tot cellulit
en van soldenkoopjes tot Bratt Pit.

Niets of niemand is nog nooit vernoemd
of door een ratelende vrouwenmond genoemd.
Op de dag dat ze eens moet zwijgen,
zijn er 30 000 vrije woorden te krijgen.

Geen enkele man is echter zo brutaal
om gebruik te maken van deze taal.
Daarom blijven de vrouwen gekend
om hun tong die deze woorden verwent.

En geen man die ooit durft te klagen
uit angst dat hij, voor enkele dagen,
het woord moet voeren in haar taal
over de kinderen het werk en het journaal.

Dus blijven de vrouwen gelukkig tateren
en zal je de mannen nooit zoveel horen klateren.


(zelf geschreven)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

 :klap: :klap:

Ik heb vanavond even snel op een terrasje van een pannenkoekrestaurantje als avondeten een pannenkoek gegeten. Naast mij een tafeltje met 4 meiden tussen de 18 en de 23. Een getetter ! En een volume ! Ongelooflijk.  :o
Toen ze op luide toon hun eigen en elkaars sexleven gingen fileren, ben ik maar weggegaan.. ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

haha, heerlijk! Net zoals dat soort gesprekken in de bus of trein en je niet NIET kunt luisteren, omdat je er te dichtbij zit!

Jovi_Hobbes

Heel vervelend ja. Het irritantste dat ik ooit heb meegemaakt waren twee jongens (ja, sommige kunnen toch echt ook flink kletsen). De een was uitgebreid aan het vertellen dat hij een geslachtsziekte had opgelopen en dit nu aan zijn ex moest vertellen, die vervolgens belde en... nou ja, ik was zo blij toen ik weg mocht!

@Zonnekind: echt super gedaan  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

De meest grappige gesprekken vind ik altijd die van oude dames. Eerst altijd over hun eigen kwaaltjes klagen en dan roddelen over alle andere oude mensen uit hun dorp en vertellen welke kwalen die allemaal hebben :schater:

Ik was eigenlijk op het idee gekomen om dit te schrijven na het zien van een programma op Vitaya. Het heet "wat mannen zien en vrouwen eigenlijk bedoelen". (of zoiets) Het ging dus over het feit dat vrouwen veel meer praten. Een vrouw gebruikt per dag 3x zoveel woorden als een man. Er werden verschillende voorbeelden gegeven en het was best grappig en leerrijk om te zien. Het programma lijkt zo een beetje op die boeken "Mannen komen van mars, vrouwen van Venus" en "Waarom mannen liegen en vrouwen geen kaart kunnen lezen". Dat zijn ook toffe en ondertussen ook heel interessante boeken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 06, 2007, 09:25:03 PM
Heel vervelend ja. Het irritantste dat ik ooit heb meegemaakt waren twee jongens (ja, sommige kunnen toch echt ook flink kletsen). De een was uitgebreid aan het vertellen dat hij een geslachtsziekte had opgelopen en dit nu aan zijn ex moest vertellen, die vervolgens belde en... nou ja, ik was zo blij toen ik weg mocht!


Ja, dan is het fijn dat je weg mag.. :-\

Ik maakte een keer mee dat ik een tentamen zat te maken, en onder het open staande raam op de universiteit een meisje het telefonisch uitmaakte met haar vriendje.. Ook heel leuk !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Zonnekind op juni 07, 2007, 01:04:48 AM
De meest grappige gesprekken vind ik altijd die van oude dames. Eerst altijd over hun eigen kwaaltjes klagen en dan roddelen over alle andere oude mensen uit hun dorp en vertellen welke kwalen die allemaal hebben :schater:


Oh ja.. dat is een geliefd gespreks- en roddelonderwerp..  :rollol: :rollol: :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Och ja, ik heb ook ooit een gesprek gevolgd van meiden met maatje 36 die zich veels te dik voelde omdat ze niet meer in maatje 34 pasten. Dus zaten ze daar heel blij dieet tips uit te wisselen en te klagen over hun zwemband! Zit ik daar met mijn maat 48 naast....hmmm...

Jovi_Hobbes

 ::) erg hoor, zulke gesprekken...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Het meest erge was nog dat ik medelijden met hun had! Ik ben niet de dunste, maar als je met maatje 36 nog niet tevreden bent, nou dan zit je jezelf wel heel erg in de weg hoor!

Zonnekind

Ik heb bijna altijd een extra small en er zijn momenten waarop ik mezelf veel te mager vind en er zijn momenten waarop ik vind dat ik dikke billen heb :-[ :-[ :-[
Ik kan er echt niet aan doen :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Iedereen voelt zich wel eens onzeker, maar het is wel belangrijk de realiteit in het oog te houden.
Maar het is heel vreemd hoe je jezelf compleet anders kunt zien dan dat je bent. Ik ben zelf nooit echt slank geweest, maar ook niet echt dik. Ik ben redelijk stevig zullen we maar zeggen. Mijn broer liep mij daar vroeger vaak mee te pesten en als ik mezelf vergeleek met vriendinnen dan was ik ook vaak de dikste (me niet realiserend dat ik gewoon iets eerder in de puberteit zat dan zij en dus aan alle kanten aan het "groeien" was). Door dit alles dacht ik dus ook dat ik echt te dik was, tot ik mezelf op een dag in de spiegel zag en opeens echt mezelf zag en me realiseerde dat het eigenlijk wel meeviel. Dat was zo'n bizarre openbaring. Tegenwoordig ben ik gewoon blij met mezelf. Ik heb zeker geen maatje 36 maar ik heb een gewoon gezond gewicht, eet gezond en sport ook nog eens, dus ik maak me er niet druk meer om en dat leeft inderdaad veel prettiger.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, ik vind mezelf soms veels te dik en andere dagen denk ik weer dat het dik meevalt en stoot ik overal tegenaan omdat ik mezelf dunner denk dan ik ben, of zoiets.
Maar iedereen heeft dat. Het viel me gewoon op dat 4 meiden zaten te klagen over maatje 36! Dat is pas echt raar.
Ik moet zeggen dat ik onder mijn vriendinnen ook de dikste ben. Eigenlijk altijd wel. Ik was allang blij dat er nu bij mij in de klas iemand zit met ongeveer mijn postuur. Maar wat me nog veel meer tegenstaat soms, is dat ik een vriendin heb die echt mooi slank is (beetje Jennifer Lopez figuur) en er ook nog een mooi koppie op heeft zitten. Zij krijgt zoveel onbewust voor elkaar. Auto's die voor haar stoppen, een bus waar ze niet voor hoeft te betalen, mannen die haar voorlaten, korting die ze zomaar op bepaalde dingen krijgt. En dat zeg ik weleens tegen haar en dan kijkt ze me echt heel verbaasd aan. Want zij vindt zichzelf echt niet knap en al die dingen gebeuren haar al zolang ze zich kan herinneren, dus is ook niet bijzonder voor haar. Maar mij gebeuren dat soort dingen niet en dan denk ik wel eens, wat is het leven voor knappere mensen toch soms net even iets leuker.

Sismo

Stom, maar zo werkt het wel ja...helaas. :-\

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-