Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

en wat met kinderen?

Gestart door Thiotric, november 16, 2006, 10:02:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elke

Voor mezelf kan ik me niet in het kadertje 'a-seksueel' plaatsen, maar er zijn wel wat rariteiten ;)
Ik herinner me toen ik zo'n 10 jaar was, verliefd te zijn op een jongen, en toen ik 's avonds aan hem dacht, kreeg ik zin in seks. Dus blijkbaar was er toen niks mis? Maar tijdens mijn puberteit was ik wel veel minder geïnteresseerd in jongens dan mijn vriendinnen. Ik werd wel verliefd (wel niet zo vaak), en bij die jongens had ik wel zin in seks. Maar je gewoon seksueel aangetrokken voelen zonder verliefd te zijn, dat ken ik helemaal niet.
Ik heb tijdens mijn puberteit wel enkele zeer onaangename seksuele ervaringen gehad. Mijn ontmaagding was door een junk die zelfmoord gepleegd heeft en ik ben dan ook nog eens door een 'vriend' verkracht, gelukkig heb ik dat voor mezelf altijd heel erg kunnen minimaliseren. Maar tof is anders! >:(

Thiotric

... die toen nog geen "gezelfmoorde" junk was... ( beetje te rationeel misschien, maar heeft er misschien eerder mee te maken dat je een reden zoekt voor je  gedrag nu, dan met het feit van het choquerende toen, maar daar kan ik natuurlijk ook volledig mis in zijn...).
(Elke zegt nu nee  ;) , handig zo samenwonen....
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Thiotric

euh, twas "ja", dubbele negatie of zoiets....
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

elke

ok, het was erover, maar feit was dat mijn eerste seksuele contacten niet zo'n succes waren

Stev

Jullie huishouden is aan een tweede computer toe  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

elke


Sismo

 :schater:

Wat aven al niet met je kan doen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

elke

Vreemd hoe dat zoiets kan omslaan, niet?
Dit is echt wel een verslaving aan het worden, nochtans nu moet ik echt wat gaan afwassen, opruimen, wassen,... joehoe, de geweldige jobs (het leven kan toch zwaar zijn hé). En nu vraagt mijne zoon ook nog om een spelletje met hem te spelen.

Sismo

Grappig ja, hoe je verslaafd kunt raken. Ik was blij dat ik net adsl had....anders was ik nu drie keer blut geweest.
Maar een spelletje met je zoon moet echt voorgaan hoor!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, dat vind ik ook. Veel plezier!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: elke op november 22, 2006, 08:14:45 PM
Voor mezelf kan ik me niet in het kadertje 'a-seksueel' plaatsen, maar er zijn wel wat rariteiten ;)
Ik herinner me toen ik zo'n 10 jaar was, verliefd te zijn op een jongen, en toen ik 's avonds aan hem dacht, kreeg ik zin in seks. Dus blijkbaar was er toen niks mis?

Ik had dit vroeger ook in het middelbaar. Ik heb toen ook enkele vriendjes gehad en als ik 's avonds in mijn bed lag, had ik ook zin in seks met die jongen. Ik stelde mij alles zo idyllisch voor. Ik zag in mijn droombeelden niet echt iets lichamelijks maar verlangde vooral naar het gevoel van bemind te worden. Als ik dan de volgende dag terug op school kwam, was dat droombeeld volledig weg en had ik er geen zin meer in. 's Avonds in bed kreeg ik het echter weer...
Dat heb ik nu vaak nog. Ik kan echt dromen van "seks" (hoewel dit in gedachten dan weer absoluut niet het lichamelijke is, ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven) terwijl ik op dat moment eigenlijk geen zin heb... Het is best ingewikkeld. Is er iemand die mij nog een beetje begrijpt?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ik denk dat (hoewel een rare vergelijking) dat seksuele mensen er ook vaak over fantaseren dat ze verkracht worden en daar opgewonden van worden, maar in het echt zeker niet verkracht willen worden. Het gaat dan om hele andere dingen.
Ik kan ook dromen over sex met een jongen, maar als ik hem zie er totaal geen zin in hebben. Maar dat ligt er meer aan dat ik hem dan niet genoeg vertrouw. Ik kan werkelijk pas bij iemand het bed induiken als ik hem volledig vertrouw. Dat ik er van overtuigd ben dat als ik nee zeg, dat hij dat dan begrijpt en niet doorgaat. Maar ik ben denk ik wat sex betreft in Nederland ook al een uitzondering. Als ik zeg al een aantal jaren geen sex meer gehad te hebben wordt ik vaak raar aangekeken. Maar ja, dat moet ik toch zeker zelf weten. Ik snap het niet als mensen binnen een paar jaar een aantal mannen/ vrouwen 'verslijten'. Ieder zijn meug.

Jovi_Hobbes

Ik snap dat ook niet, maar dat is vast geen verrassing  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Oke, wie hier snapt het wel? Kunnen we er misschien nog van leren  ;)