Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?

Gestart door lieverd37, maart 09, 2011, 10:10:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Volgens mij zit er geen verschil tussen daten.
Aseksueel daten, dat zou zeggen dat je bij normaal daten, er meteen bovenop duikt ofzo, en meteen seks/intimiteiten zou hebben?

Happy

Meteen misschien niet, maar ik zou niet graag willen weten hoevaak een eerste date eindigt in seks/intimiteiten....

Jovi_Hobbes

Citaat van: Mannetje op maart 27, 2011, 12:16:34 PM
Je zit jezelf nu al gek te maken met dingen die je nog niet eens weet. Je vult bijvoorbeeld in je gedachte haar seksuele voorkeur en wensen in, en creëert daarmee een soort van angst.

Dat lijkt mij ook. Als zij jou leuk vindt zal ze misschien wel bereid zijn om je verhaal aan te horen. Daarna is het aan haar om te kiezen of ze op zulke voorwaarden een relatie wil aangaan of niet.

Laat ik er alleen even bij vermelden dat ik totaal geen ervaringsdeskundige ben, dus misschien is er iemand anders die betere adviezen kan geven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ben het daar wel mee eens.


Citaat van: Happy op maart 27, 2011, 01:57:04 PM
Meteen misschien niet, maar ik zou niet graag willen weten hoevaak een eerste date eindigt in seks/intimiteiten....

Ik denk inderdaad dat je schrikt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Mijn date is vanavond niet in seks geëindigd. Wel de knuffel met 3 zoenen bij aankomst en weggaan.

petra1963

Leuk ! En hebben jullie plannen om verder af te spreken ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

anonymous


Mannetje


Dutchamoeba


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje


Dutchamoeba

Wat bedoel je; is je date soms een hond uit het asiel??

myra


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Citaat van: myra op april 01, 2011, 10:00:24 AM
ik wel hoor, tis Jojo ;)
Nou..... het was Jojo niet. Die relatie is recent beëindigd. Een hele ervaring rijker op gebied van relaties.
Vandaar dat ik het even aankaartte. Het woord "date" omschrijf ik namelijk als een ontmoeting met iemand om eens elkaar wat beter te leren kennen. En Jojo, ja die ken ik al door en door.