Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: mensen die willen meewerken aan een artikel in Viva

Gestart door Lydianina, mei 14, 2006, 12:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik ben het met Jovi eens. Het is misschien één van de oorzaken. Bij mijn vriend kan ik me juist helemaal laten gaan, het is heerlijk om hem soms de touwtjes in handen te geven en van alles over me heen te laten komen. Dus ik denk niet dat dat voor mij de oorzaak is.

Ik weet sinds kort wel dat er in mijn familie (niet gezin) nog iemand is die aseksueel is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Jaja! Ze wil samen met mij een boek gaan schrijven over dit onderwerp.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat goed  :klap:
Je hebt haar toch wel op deze site gewezen hè?

Wat fijn trouwens om iemand in de buurt te hebben die precies snapt hoe je je voelt!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, tuurlijk. Maar ik geloof dat ze veel te druk om hier rond te hangen  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Mijn zus heeft het artikel in de Viva voorgelezen!
Het lijkt me een goed artikel, ze haalt citaten van Sarah-Anne aan, van een sexuoloog, Geraldine en nog een psycholoog geloof ik. Ik wil het graag maandag allemaal nog 'ns lezen, maar zo op 't eerste oor, was het een goed onderbouwd artikel. Wel jammer dat alleen Sarah-Anne's stukje vanuit Aven is gebruikt, maar het gaat om het doel natuurlijk(niet om onze ego's  ;D).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik ben zeer benieuwd. Dus al die abonnees die het inmiddels gelezen hebben, hangen hier al ergens rond?  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op juni 23, 2006, 07:14:21 PM
Ik ben het met Jovi eens. Het is misschien één van de oorzaken. Bij mijn vriend kan ik me juist helemaal laten gaan, het is heerlijk om hem soms de touwtjes in handen te geven en van alles over me heen te laten komen. Dus ik denk niet dat dat voor mij de oorzaak is.

Wauw, wat heerlijk! Ik durf mij zelfs niet bij mijn vriend laten gaan :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Citaat van: Stev op juni 25, 2006, 12:35:56 PM
Ik ben zeer benieuwd. Dus al die abonnees die het inmiddels gelezen hebben, hangen hier al ergens rond?  ;D

Er zijn de laatste paar dagen wel weer veel meer gasten, vind ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

En morgen komt er natuurlijk zo'n grote hausse dat we niet eens meer kunnen inloggen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Kunnen we die nieuwe leden dan niet bekogelen met cake in plaats van ze een lief stukje welkomstcake te geven? >:D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ben ik toch al drie winkels binnen gegaan en nergens hadden ze de nieuwe Viva...hij is te heet denk ik! ;D Zometeen een nieuwe poging.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.